Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg er tilhenger av treratt i benz, men er det noen av dere som har noen linker til fine ratt som ikke er så små, og heller ikke så altfor store?

Når jeg googler, så kom jeg frem til et fint ratt, men jeg kunne tenkt med litt mindre dill dall med hull som det er på dette rattet

l

Kan noen eventuelt klippe og lime dette inn i et 123 interiør for meg?

w123-mercedes-benz-razao-automovel-3.jpg

Posted

Dette her blir litt på siden men det er et tre ratt og jeg synes selv det er veldig tøft. Fikk tak i det da jeg i 2008 var med å arrangerte Stjerneløpet i Molde og da vi på vei hjem stoppet innom Fræna billopphuggeri for å hente noen deler. Der var det FULLT av gamle biler innigjennom. Veldig mye fra 60-70 tallet og en god del fra 80 tallet. Jeg fant dette rattet her og eieren av stedet sa jeg kunne få det :D

Fant ut senere at det kommer fra en 70-talls Mazda av alle ting. For den som leser det svenske bladet Klassiker så var det med en slik Mazda i det bladet for noen nummer siden.

Litt sånn banjoratt-aktig look på det, er ikke sikker på om det villet passet i en W123 og rattbosset er uansett feil så det må man jo maskinere om.

DSC03719.jpg

DSC03720.jpg

DSC03721.jpg

DSC03722.jpg