Tor Anton Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Jeg må rydde litt plass å har funnet ut at jeg kan selge 4 biler(w202, 2x s124,w124) Jeg vurdere å selge et karosseri som har rullet ca 81300km Det er igjen karosseri og interiør. Fargen er 744 og grått skinnint med el.stoler foran. Jeg hadde tenkt å bruke det til chassibytte,men har ikke funnet noen skadebil. De blir jo hugget så fort muligheten byr seg. Jeg skal ha instrumentet, frontlamper å kansje panser,men jeg leter etter face lift panser i 199 så jeg slipper å bruke dette. Så i all hovedsak karosseri og int. så er det ikke mye feil. Det er etter det jeg husker ikke steinsprut å panser, å bilen er fin ellers. Hadde jeg brukt bilen hadde jeg ettervert lakkert venstre side Bilen er ikke tollet,men det er bet. mva på den. Prisant. 25000,- Ved interesse/spm kontakt meg på PM Quote
Tor Anton Posted February 25, 2016 Author Posted February 25, 2016 320motoren og kasse kan følge med. Motoren drog som en drøm og kassa giret helt topp. Det var bitte litt vibrasjon under bremsing, men en puss av bremser løser det da den har stått en del. Quote
Atmobil Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Unnskyld at jeg spør men hva er årsaken til at du skal hugge den? En bil med så lav km stand må da vel være verd å ta vare på? Quote
bska Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Tor Anton, kan du dele chassis nr? send gjerne på pm Quote
Tor Anton Posted February 26, 2016 Author Posted February 26, 2016 Husker ikke chassinummer. Som det står i teksten er den ikke norsk. Det mangler en del deler fra den. Så det er et karosseri som nevnt. Quote
bska Posted February 26, 2016 Posted February 26, 2016 okay, karosseriet kan fange min interesse dersom bilen ble opprinnelig levert med utstyr etter min smak. Deler du chassis nr så kan jeg ta en beslutning. Hvor ribbet bilen fremstår er mindre viktlig så lenge den er momset / orden i papirene. Quote
Recommended Posts