Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en 1996 a124 cab, med defekt motor til vindusheisen på høyre dør. Passer det med motor i fra en sedan/stv også, og evt fra mye eldre bil??

Passer høyre motor over på venstre siden?  8)

Posted

Selve vindusheisen vil jeg TRO er lik på A/C 124, men den er nesten garantert ikke lik som på W/S, da vinduet er mye lenger på de med bare 2 dører.

Jeg ser det er selve motoren du spør om. I EPC får jeg opp vindusmekanisme "electric;less motor", så det kan se ut som mekanisme og motor er to separate deler på fordørene. Mulig du kan skru en motor fra sedan eller stv over på din mekanisme. Jeg har muligens noe liggende hjemme, som jeg kan ta en rask titt på når jeg rekker det.

Posted

Selve vindusheisen vil jeg TRO er lik på A/C 124, men den er nesten garantert ikke lik som på W/S, da vinduet er mye lenger på de med bare 2 dører.

Jeg ser det er selve motoren du spør om. I EPC får jeg opp vindusmekanisme "electric;less motor", så det kan se ut som mekanisme og motor er to separate deler på fordørene. Mulig du kan skru en motor fra sedan eller stv over på din mekanisme. Jeg har muligens noe liggende hjemme, som jeg kan ta en rask titt på når jeg rekker det.

Hei, fint. Ikke no stress, men er rett før jeg skal få fikset dette. Må ta litt annen jobb først for å få den EU godkjent. Bytte frontrute i morgen.... Og bærearmer og noen foringer neste uke  :shock:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...