ProblemDanneren Posted February 17, 2016 Posted February 17, 2016 Hei! Min 124 er blitt plaget med tinitus. Er en en kraftig hylelyd ( noen ganger skurrelyd) fra området rundt hanskerom/torpedovegg. Har vært å riklet på alt av rele og lignende i motorom bak batteriet, men hjalp ingenting. Er heller ingen sikringer som har dårlig kontakt. Dette problemet eskalerte etter at en brøytebilsjfør kjørte på bilen min. Denne jævelen nekter selvsagt for alt. Håber noen er kjent med problemet.
Tor Anton Posted February 17, 2016 Posted February 17, 2016 når er denne lyden? når motor går. vifta på(rart om det ikke er denne) kald eller varm hastighet relatert++++++++++
ProblemDanneren Posted February 17, 2016 Author Posted February 17, 2016 Det er ikke viften. Hyler konstant uansett. Så snart tenningen er på hyler det. Når jeg tar ut sikring 7 hyler det ikke. Problemet er at sikring 7 forskyner et ondt år med strøm
Marevan Posted February 17, 2016 Posted February 17, 2016 Er det den lille viften til klima som FrodeS har snakket om tidligere? Den som drar ned luft til en tempføler? Tror den sitter bak/rundt hanskerommet. Om jeg husker riktig.
ProblemDanneren Posted February 17, 2016 Author Posted February 17, 2016 Er bare kjent med viften som ligger under viskermotoren hvis du snakker om varmeapparat kretsen og denne er forskynt med egen sikring.
Tor Anton Posted February 17, 2016 Posted February 17, 2016 Hva er det på sikring 7 da bare for å ha noe å begynne med????
FrodeS Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Sikring 7 har jeg omtalt i tråden om montering av webasto. Den forsyner ganske mye. Jeg ville startet med å sjekke den vesle vifta det er snakk om. Ta ut hanskerommet, så sitter den på høyre side inni der. Den er festet i et gummirør som går opp til speilet, og suger luft forbi temperatursensoren.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now