Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da speedometerwiren er røket så lurer jeg på hva turtallet er i 4´de når man ligger i 80 km/t, tilsvarende tall for 60 og 50 tas og i mot :)

"Hjernen er alene" så jeg husker ikke tallene, men tror at det gikk vel fort i dag med 2500 o/min i 80-sonen :lol:

Posted

bare å laste ned speedometer til iphone.( det er fordelen å ha en telefon andre har, så folk gidder lage apps til den)

at du har så mye mer enn 80 i 2500rpm med en 4 trinns tviler jeg litt på.

jeg har rundt rundt 2000rpm i 80 med min 4 trinns aut og den har 1:2.65 utveksling på diffen

Posted

bare å laste ned speedometer til iphone.( det er fordelen å ha en telefon andre har, så folk gidder lage apps til den)

at du har så mye mer enn 80 i 2500rpm med en 4 trinns tviler jeg litt på.

jeg har rundt rundt 2000rpm i 80 med min 4 trinns aut og den har 1:2.65 utveksling på diffen

Lastet ned nå, og den ser jo fantastisk ut, svære tall så er jo vanskelig å ikke se den, håper den virker like bra som den ser ut :)

Husker Scorpioen min, 2.8i Ghia, med 4-trinns automat, 3´de var direkte  og 4´de var overgir, den lå på 1800 o/min i 80 km/t.

• 2 weeks later...