Jump to content

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Posted

Programmet kommer i neste MB tidende, som er på vei til deg.

Vi håper på et bra treff med mye aktiviteter og noen små endringer fra tidligere.

Mer fokus på aktiviteter på dagen, og en lenger og større middag med mer formelt snitt er vel de viktigste endringene.

Jeg tror og håper at dette blir det beste landstreffet i klubbens historie, så får vi se hva dere mener.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Mulig dette er et "god-dag-mann-økseskaft" spørsmål, men hvordan er klasseinndelingene blitt? (noen år siden sist LT på meg)

Den er lik fortsatt... kommer jo litt ann på hvor mange år det er siden du var der selvsagt, men lite er annerledes.

Derimot er det i år lagd en sak som skal fremmes for generalforsamlingen vi har på landstreffet hvor dette skal endres totalt :-)

• 3 weeks later...
Posted

Hallo folkens nå haster det!

PÅMELDINGEN STENGER SNART

gå til www.mbtreff.no og meld deg på snarest.

17.05.16 klokken 18:00 er det for sent, da får du ikke delta på utstillingen og kan ikke vinne premier.

Vi trenger å få din påmelding før dette.

Vennligst gå inn snarest mulig å meld deg på.

Posted

Veldig mye pes for å få folk til å melde seg på. Sikkert mange som bare ønsker å ta en dagstur også? Det er det veeeedlig lite reklame for. At folk rett og slett bare kan ta turen for å titte, samt stille ut bilen på den ene dagen for eks? Ikke ta det ille opp, men det innbydes veldig lite for det andre alternativet

Posted

Veldig mye pes for å få folk til å melde seg på. Sikkert mange som bare ønsker å ta en dagstur også? Det er det veeeedlig lite reklame for. At folk rett og slett bare kan ta turen for å titte, samt stille ut bilen på den ene dagen for eks? Ikke ta det ille opp, men det innbydes veldig lite for det andre alternativet

Eller at man ikke få hotel rom, der har vert full lenge for min del er jeg på vent. :(

Posted

Etter det jeg har skjønt er det ikke drop in for ikke medlemmer på lørdagen slik det var tidligere.

En annen sak.

Det er ikke igjen ledige rom.

Er det bare å sende mail til treffansvarlig eller noen annen for å få refundert innbetalt treffavgift?

Posted

At du står på liste å ikke hørt noe nå bety at du er svartelistet :-P

Jeg

Ringte nå å da var det minst 3rom igjen å det ble antagelig frigitt noen til. Tror leilighetene ikke er fulle heller.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Posted

Pratet med Per i mnd skifte og da var det 40 ledige rom som var låst til MBE.

Så da burde det vel vært mange flere som var påmeldt..

Så ring opp igjen og snakk med Christoffer eller Per.

Posted

Maset om å melde seg på er rett og slett fordi det haster litt med å få folk til å melde seg på. Det er ganske mye organisering som må gjøres i forkant, og det blir ikke noe bra treff om alt må gjøres der opp i løpet av helga. I tillegg så ser vi jo at det kan være lurt å bestille rom i god tid.

Vil man bare ta en dagstur opp for å se, parkere bilen langt unna, og smyge seg rundt, så er det jo bare å gjøre det. Vil man være med på treffet, så meld på, og velg f.eks. kun utstilling lørdag hvis det er det eneste en vil være med på. Da er det en ørliten pris for å få være med på det. Husk at klubben har ganske mye utgifter med et sånt treff, og er nødt til å ta litt inn igjen.

Posted

At du står på liste å ikke hørt noe nå bety at du er svartelistet :-P

Jeg

Ringte nå å da var det minst 3rom igjen å det ble antagelig frigitt noen til. Tror leilighetene ikke er fulle heller.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

takker fo tipset fikk rom jeg og  :D

Posted

For å svare litt her da.

1. Jo det er drop-in for de som ønsker det, de får bare dårlig p-plass.

2. Jo det er ledige rom på Pers enda, men NÅ HASTER DET

3. Påmelding for ordinær deltagelse stenger 17.05.16 klokken 18:00