Bengt Max Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Hei. Sjelden anledning. Vurderer å selge min MB 6,9 til personer som vet hva slags historisk og spesiell bil dette er. MB 6,9 M100 modellen er internasjonalt vurdert som et samlerobjekt. Dette er en den sportslige luksusmodellen med voldsom ytelse og toppfart over 250 km/t. Hastigheten ble bekreftet under testkjøring på race-bane i USA. Modellen har den berømte V8- M100 motoren som ble utstyrt med "hi-tec" løsninger som tørrsumpsmøring og gassfylte eksosventiler. 6,9 biler har også forsterket automatgir og regulerbar hydraulisk fjæring. Bilen har slitt lakk, men er rustfri og i god mekanisk stand. Den kan kjøres som den fremstår, men interiøret mangler gulvmatter og førersetet. Pga. plassmangel og tidspress vurderer jeg nå et bud på kr 100 000,- jeg kan treffes på tlf. 92292357- eller via email: bengt-max@outlook.com Jeg bor syd i Akershus fylke og kan vise bilen etter nærmere avtale. Vennlig hilsen Bengt Max Borgen Quote
Recommended Posts