Bengt Max Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Vurderer å selge min 1978 mod. 450 SEL 6,9 til en person som vet hva slags historisk bil dette er. Produsert fra 1974 til 1980 og totalt levert i ca 9000 eksemplarer. Er internasjonalt høyt vurdert som samlerobjekt. Dette er den sportslige luksusmodellen til Mercedes med voldsom ytelse og med toppfart på mer enn 250 km/t ,- som ble oppnådd under testkjøringer på racebane i USA Denne modellen er utstyrt med en spesiellt stor V8 kvalitetsmotor med "hi-tec" tørrsumpsmøring og gassfylte eksosventiler m.m. 6,9 modellen har også forsterket automatgear og regulerbar hydraulisk fjæring. Bilen er rustfri og i god mekanisk stand og kan brukes på prøveskilter, men interiøret mangler gulvmatter og pr. øyeblikket mangler også et førersete. Pga. tidspress og plassmangel vil jeg nå vurdere et bud på rundt kr,100 000,- Kan treffes på Tlf 92292357 Jeg bor syd i Akershus, og kan avtale besiktning etter nærmere avtale. Quote
Olaf Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Vi ville være veldig glade for noen bilder av en drømmebil, også vi som må nøye oss med bare drømmen! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Bengt Max Posted February 13, 2016 Author Posted February 13, 2016 Hei Olaf Skal sørge for bilder når jeg er tilbake fra en reise. Mvh Bengt Quote
Recommended Posts