Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann. Nå har jeg feila med treff allerede. Var tenkt at det skulle være et treff i dag, men det gikk i glemmeboka.

Vi kjører på med et treff i Brumunddal neste onsdag 17/02 kl. 18.00. Dette var kjempeartig i fjor, og vi håper det blir like bra i år :)

Hvem blir med?

Posted

tror det er 8år.

Stig kjører forbi meg hver dag med firmabilen å jeg er ganske sikker på at det står "fra 8år".

På de vanlige kartene som vi kjører?

Ser det står fra 8 år på "kid kart", men jeg tror ikke jeg drar med junior, som er 16 år og 187 høy, og satser på å plassere han i en kid kart :-)

Fra 15 år kan man kjøre de største. Skal høre om jeg får han med, da er det mulig vi tar turen.

Posted

Er det noe å eta på der a?

Det er mækk donald borti gata.

Blir nok en pitstop der etter kjøring, må tenke på rundetidene vet du.

Tar turen jeg å om jeg kommer meg unna.

Posted

Junior og jeg kommer. Jeg henter han på skolen rett etter jobb, og håper å kanskje rekke innom Skreia først. Må se an tida litt. Hvis noen skal forbi Skreia og kunne hentet en forskjerm til 124, hadde det vært supert.

Posted

Hvordan ble oppmøte?

Og resultatlista  :P

12 stykker vel?

Tydelig at lav vekt og lav luftmotstand er en fordel i innendørs motorsport... Selv er jeg litt overrasket over at junior kjørte såpass godt som han gjorde. Dessverre forsvant tidene hans på siste gjennomkjøring.

Posted

Bestetidene til gruppa jeg kjørte med er som følger:

Beste rundetid

Simen Grasto - 36.545

Tor Anton - 36.966

Kent A - 37.115

Sigurd B - 37.776

Tom B - 38.248

Kevin B - 38.557

Beste gjennomsnittstid

Simen Grasto - 37.234

Kent A - 37.903

Tor Anton - 38.083

Tom B - 38.876

Sigurd B - 38.951

Kevin B - 39.269

Skal nevnes at disse tidene er fra siste heat. Har dessverre ikke tidene fra første heat til denne gruppa.