Trond67 Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 I dag så jeg den for første gang i levende live. Dæven så feit Quote
petterw Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Så en del av disse når jeg var i Praha tidligere i høst. Rått! 8) Quote
Toalmar Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Jævlig fet, men passer dessverre ikke min lommebok..... Quote
Megaoctane Posted February 10, 2016 Posted February 10, 2016 Yepp. Veldig fin - veldig dyr. Når den endelig passer min lommebok, da er garantien utløpt..... Quote
Trond67 Posted February 10, 2016 Author Posted February 10, 2016 Ble litt overasket over hvor stor den var. Er jo litt kjedelig ja, når man endelig har rå til noe sånt så har det vel kommet en ny drømmevogn å sikle på Quote
hlieberg Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Ble litt overasket over hvor stor den var. Er jo litt kjedelig ja, når man endelig har rå til noe sånt så har det vel kommet en ny drømmevogn å sikle på Ja, har sansen for disse! Har aldri helt likt første gen. BMW X6. 2. gen. er langt bedre, men liker GLE Coupe best. Var nede på BOS og handlet koppholdere til bilen min og kikket på en slik i mørk grå metallic med AMG-pakke og svære hjul (mulig de bare var 21", men passet godt). Selv siklet jeg lenge på Audi A7, men ble for dyrt om man skulle ha en med litt garanti igjen og riktig utstyr/motor. Litt "sær" bil som kanskje også er litt mer tungsolgt enn andre. Da er nok en slik GLE Coupe et bedre (og dyrere) valg Quote
Recommended Posts