Gissmo Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Er dette noe som kun forhandler kan montere? Quote
MB JON Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Nei, Westfalia har. Og det monterer du selv. Quote
Sven Håkon Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Eventuelt kan du få ettermontert originalt hos f.eks. MBenzNL.com Å ettermontere originalt hengerfeste selv er heller ingen heksekunst, men du må antakelig få hjelp til å kode det inn. Quote
Toalmar Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Vet ikke hvordan det er på 212 karosseriet, emn på min 204 så kjøpte jeg ette brukt originalt på ebay. Noe av de elektroniske delene manglet. Disse kjøpte jeg uoriginale på Ebay. Ettermonterte alt dette selv. Trengte ingen koding etterpå hos Mercedes. Det eneste jeg ikke har skiftet er den elektriske viften på radiatoren. Med hengerfeste på en C-klasse (204) skal viften ha en 600w motor. Har man ikke hengerfeste er motoren på 400w Quote
Recommended Posts