Egil A Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 JEg har fullt trykk på instrumentet før motoren startes. Har byttet giver og sjekket ledning. Er alle instrumenter til 124 biler like med tanke på tankmåler diesel/bensin stor/liten tank. Eller er det bare i fra samme modell og type bil som passer. Skal ikke bytte hele instrument panelet men bare den delen med oljetrykk/drivstoff nivå og motor temperatur. Quote
Eirik Tømmerås Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Hadde akkurat det samme på min 201. Byttet oljetrykksgiveren og alt ble i orden Quote
Jørgen F.J Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Jeg har skiftet å bygd om en del instrumenter. Ikke hørt om noe forsjell som du nevner. Og funker utmerket her. Quote
Egil A Posted February 6, 2016 Author Posted February 6, 2016 Har allerede byttet giver og sjekket ledningen. Da gjenstår bare å bytte instrumentet. Takk for hjelpen! Quote
Eirik Tømmerås Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Er det en ny giver du har satt i? Du kan jo ohme giveren mens motoren går, før du bytter instrumenter. Quote
Egil A Posted February 6, 2016 Author Posted February 6, 2016 Har satt i en ny giver. Har ikke målt motstand i den med stillestående eller tomgang på motor. Kan jo sjekke det også. Giver er forøvrig produsert av Meyle. Har ikke hat dårlig erfaring med deler derfra tidligere. Quote
Recommended Posts