Jump to content

Recommended Posts

Posted

På min mercedes w124 så har det seg at høyre parkeringslys ikke  funker da alle de andre lysene er som de skal har prøvd å bytte pære uten at dette hjalp. Noen som har en idé på hva som er problemet. Har tenkt litt på om det er lykten som er problemet og ikke kontakten til lykten da den sitter veldig godt på lykten.

Posted

Da har jeg sjekket etter irr I kontaktene til lykten og så bra ut de. Tok pære kontakten til selve parklyset og testet det på den andre siden og der funka dette som dwt skulle hva annet kan være problemet. Trenger jeg ny lykt?

• 2 weeks later...
Posted

Mulig jeg har dårlig kontakt fordi at noen dager siden da jeg testet park lysene lyste begge to lyktene men dagen etterpå var det bare lys i den ene lykten. hvor kan lykta ha dårlig jord ? eller om det er lys kontakten ?

• 1 month later...
Posted

Har etter lenge ikke funnet ut hva som det var men har funnet ut at det ikke er strøm på kontakten til parkeringslyset, er det mulig og eventuelt ta strøm fra parkerings lyset fra den andre lykten og prøve og få dette til å funke. skal snart hive den på eu kontroll....