Jump to content

Recommended Posts

Posted

Stusselig utstyrt, diverse fargeforskjeller, slitt førersete. Ellers ser den vel grei ut. Koster jo ikke allverden, så antakelig grei bil for penge om den er noenlunde hel ellers.

Posted

Jeg synes praksisen med å ta bilder utenfor et moderne fint bygg mens man holder til i et langt mindre fint bygg er ganske spesielt..

Seriøst?

Ja, men det er mulig det er meg som er sær bare..

Posted

Jeg synes praksisen med å ta bilder utenfor et moderne fint bygg mens man holder til i et langt mindre fint bygg er ganske spesielt..

Seriøst?

Da er jeg sær også, men det er jeg jo... :)

Posted

Jeg var å så på bil der forrige uke. Jeg bestemte meg for å ikke handle bil hos de av ymse grunner. Er du interessert i å høre min erfaring derfra så kan du sende meg en melding, trenger ikke henge de ut her synes jeg :) Lokale de holder til i er av litt annen standard enn der de tar bilder av bilene sine, ja :P

Posted

Seriøst?

Dere er ikke alene :)

Men jeg tror jeg kan forstå at de velger å ta bilder et annet sted. Ser ut til at de holder til på et industriområde og det ser jo vanligvis rimelig fælt ut uansett hvor det er hen i verden. En kan jo klikke fram google streetview på finn og der ser en jo hvordan det ser ut der firmaet holder til. Bare teit at de tar bilder å legger ut hvor en ser adressen på bygget de har tatt bilder ved. Grenseveien 88 står det og det er noen km lenger nord.

Bilen ser jo forsåvidt grei ut den. Jeg er sær og synes at sølv er fryktelig kjedelig farge på biler. Tenk hvor mye kulere det hadde vært å tatt fra 70-tallets fargepallett på disse bilene, da gjerne med heldekkende kapsler/felger lakkert i karosserifargen :D

Posted

Syns bilen ser helt allright ut jeg i fht pris og km. Hvor de tar bilde av bilen er for meg revnende likegyldig.

Fargeforskjeller, joa, men det er det på "alle" sølvfarga biler, også de fleste med originallakk...

• 1 month later...
Posted

I forhold til km og pris ser den helt ok ut. Har sikkert vært drosjeskjørt med folie. Da holder lakken ganske bra. Setene er slitt, men ser ikke ut til å være hull. Da kan de renses og evt. farges opp til et svært godt resultat.

Ikke luftfjæring er bra, det blir alltid dyrt.

Blås i hvordan lokalet ser ut, sjekk servicehistorikk og hva som er skiftet av dyre slitedeler. Men sett alltid av 10-15 tusen til rep. Alt annet blir å tro på nissen:) sånn er det med brukt bil. Enten den koster 15 000 eler 250 000,- Bilen er billig så helt galt kan det ikke gå. Av erfaring kjøper jeg helst av privatperson, mye mer seriøsitet å hente der - faktisk.

Mvh

Kai

w116

Posted

Seriøst?

Dere er ikke alene :)

Men jeg tror jeg kan forstå at de velger å ta bilder et annet sted. Ser ut til at de holder til på et industriområde og det ser jo vanligvis rimelig fælt ut uansett hvor det er hen i verden. En kan jo klikke fram google streetview på finn og der ser en jo hvordan det ser ut der firmaet holder til. Bare teit at de tar bilder å legger ut hvor en ser adressen på bygget de har tatt bilder ved. Grenseveien 88 står det og det er noen km lenger nord.

Bilen ser jo forsåvidt grei ut den. Jeg er sær og synes at sølv er fryktelig kjedelig farge på biler. Tenk hvor mye kulere det hadde vært å tatt fra 70-tallets fargepallett på disse bilene, da gjerne med heldekkende kapsler/felger lakkert i karosserifargen :D

Mercedes-Benz forhandleren i Harstad ligger på Stagnes industriområde:

Bygget.jpg.c3c84e6ba45e8f080871f22bad52f96d.jpg