larsianer Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 hva betyr feilkode p01001a og p010000 på en mercedes vaneo 2003, da srs lyset lyser???? Noen som kan være snill å hjelpe til????? win:WDB4147001N216998 finner det ikke på google HJELP Quote
lowman Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 husker ikke hva de feilkodene er MEEN ofte på vito og viano..så er det selelåsene foran som lager krøll som oftest. Quote
larsianer Posted February 2, 2016 Author Posted February 2, 2016 sete lås, kan du utdype litt til??? hvor kan jeg evt finne betydningen av disse kodene?? Quote
lowman Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 ikke setelås..men SELE lås..den du stikker sikkerhets selen nedi. Disse er typisk og mest hyppig feil på. Det kan for øvrig også være feil på sittegjenkjennings matte høyre sete foran.men som oftest..er det selelås som er problemet. Betydningen av disse feilkodene vet jeg ikke hvor du finner..da jeg er vant med å lese av feilkoder med Star diagnose..altså på Mercedes verksted. For øvrig nå så får jeg med meg at du spør om Vaneo....var sikker på jeg leste Viano...så da stemmer ikke det jeg sier.Men da har du iafall fått litt info om Viano og Vito typiske feil "leeer" Men om jeg ikke husker feil så er nok p01001 en feil som er mer relatert til motor..og innsugs luft.. Quote
Recommended Posts