Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det egentlig noen som ser på noen annet enn finn.no når de skal kjøpe bil?

Jeg bruker kun finn. Det hender jeg husker at det finnes en url som heter autodb, men det er svært sjeldent. Kanskje et par ganger i året jeg er innom der.

Posted

Jeg ønsker alle konkurrenter til finn velkomne. Finn har så godt som monopol på annonser i Norge i dag, og det merkes. Enda verre vil det bli fremover.

Dessverre når ikke denne "katalogen" opp. Dustete navn, og plagsom bildevisning. Treg åpning av bilder, og forskjellige størrelser opp og ned, stående og liggende bilder. Blir jo helt tussete av å sitte å se på dette...

Posted

Enig i det Charlie, finn er altfor enerådende blitt selv om det er en flott og oversiktlig nettside. Selv bruker jeg den hver eneste dag. Jeg har svært mange annonser ute, og jeg bruker en del penger i året på å løfte (fornye, finn kaller dette for løfting) disse opp. Dette koster 35 kroner hver gang. Det som er veldig irriterende, er at ikke også annonsetiden blir med på oppdateringen. Annonsetiden er fast, selv om man fornyer annonsen, og det er noe dritt om man har en del annonser man vil løfte til mer synlighet. Jeg har heller ikke helt trua på dette løfte systemet til finn.no. Det er kun en av gangen man ser har betalt plassering. Påfallende hvor få som har betalt plassering samtidig. Tror det er noe tull her for å tjene enda mer penger. Rart man ikke ser flere betalte plasseringer etterhverandre

Posted

Thank you all for your comments. FrodeS, sorry for breaking advertising rules.

I'm not saying that you shouldn't use Finn. I just want to inform you, that you have an option to place an ad for free in our site.

We are developing Autokatalog.no to bring best functionality and user experience to our visitors (both buyers and sellers) and these are just first steps for us. We would be grateful if you would share your thoughts about improvements that would make this site more useful to you.

Sorry for replying in English, but I'm still better at reading and talking in Norwegian than writting (correctly) :)

Posted

Then it suddenly be fun to answer Norwegian-English too :-) Mainly so should such sites be very simple. Simple and understand, and easy to search through. And with good image. That's why finn.no has become so popular since the sides are very easy to find your way in. But find has become very prominent in Norway, and have really competitive, so welcome! Make their pages well to commercials them everywhere, so people come to spend their sides

Posted

Ja jeg er så frustert av Finn at jeg skal slutte å bruke det. Det er DYRT og fullt av useriøse tullballer som ikke har navn og som skal kaste dritt. Sist helg var jeg "patetisk" for at jeg faktisk vil ha penger for en fin W123 og nå har jeg en "total rust bucket" av en heckfloss som en fra litauen uten navn vil kjøpe i neste uke for 10 000.

Har kun en gang solgt noe på Finn med suksess og det var hvitevarer, ellers er det bare fullt av bedritne idioter som sender anonyme meldinger på rare tidspunkter og gir bud på ting de ikke vet hva er eller blir sure for at de ikke får kjøpe noe til sitt skambud da det faktisk fantes noen som ville betale det jeg ville ha med penger i kontat form.

Jeg prøvde å selge en Golf en gang (grusom bil forsåvidt) og fikk anonyme meldinger hvor det stod at jeg var dum som solgte en orginal golf og på /8n så ringte det så mange alibabaer som ville "Sjopa Mærsedsn din jai" og ville ha garanti for at den kunne kjøres til afrika (hvordan i helsike skal jeg kunne garantere at en 40 år gammel bil skal kunne kjøres til et annet koninent?)

La ut et gammelt tannlegeborr til Gies bort på Finn torget og fikk meldinger fra folk som ville ha det sendt i posten og jeg skulle betale porto. Hvordan kan man sende en 180cm høy stang med 50kg tung blybase i posten??

La ut et sett med vinterdekk der engang og en kar ville ha meg til å levere dem, i Steinkjer. Skal jeg virkelig kjøre 30 mil tur-retur for å levere et sett med vinterdekk på felg til 1500 kroner?

Makan til møkkafolk!!

Sorry hvis dette ble litt over streken men måtte lufte ut litt :)