Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tips: Nytt for meg i allefall at man nå kan logge inn på SVV og blant annet se alle kjøretøy man eier. Også mulig å sende inn salgsmelding elektronisk men da må begge parter bruke løsningen.

I oversikten min dukket det blant annet opp en Suzuki 50 fra 1975 :D  Den hadde gått i glemmeboka.

Posted

Det hadde vært ganske fett om de også hadde hatt listet opp kjøretøy man har eid tidligere..

Hadde ikke blitt veldig spennende for min del da alle biler jeg har hatt er vraket. Eneste som er i "livet" er to motorsykler som er veteraner forlengst, men de husker jeg reg.nr på og vet hvor de befinner seg. Og det er jo artig :)
Posted

Jeg har brukt denne mye. Kjekt når noen leier hengeren min, og vi glemmer at jeg skal ha tilbake vognkortet. Da er det inn der, melde tapt, og like etter kommer nytt i posten. Midlertidig kan skrives ut med en gang.

Online salgsmelding er også veldig greit. Selger overfører bilen til kjøper med personnummer og mobilnummer. Kjøper får en SMS, logger seg inn, og godkjenner.

Det burde gitt rabatt på omregistreringsavgiften.

• 2 weeks later...