Dieselolje Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Tips: Nytt for meg i allefall at man nå kan logge inn på SVV og blant annet se alle kjøretøy man eier. Også mulig å sende inn salgsmelding elektronisk men da må begge parter bruke løsningen. I oversikten min dukket det blant annet opp en Suzuki 50 fra 1975 Den hadde gått i glemmeboka. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Jeg har også en Suzuki stående på BT, men det er fordi han som kjøpte den av meg aldri registrerte den Hva logger man inn med der? Du har kanskje en link? Quote
Olsen Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Bruker den mye, og den fungerer utmerket! http://www.vegvesen.no/dinside/ Logg inn med BankID/MinID/m.m. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Takk! Er innlogget nå. Jeg har en 1947 Chevrolet også, i tillegg til den sykkelen.. Hmmm, den må det gå ann å finne da Quote
Eirik Tømmerås Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Har brukt dette lenge! Har to Mercedeser, en Ford, en Suzuki, en Yamaha og to campingvogner i mitt navn der inne. Alle disse vet jeg om Quote
KennethJ Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Det hadde vært ganske fett om de også hadde hatt listet opp kjøretøy man har eid tidligere.. Quote
Eirik Tømmerås Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Det hadde vært ganske fett om de også hadde hatt listet opp kjøretøy man har eid tidligere.. Hadde ikke blitt veldig spennende for min del da alle biler jeg har hatt er vraket. Eneste som er i "livet" er to motorsykler som er veteraner forlengst, men de husker jeg reg.nr på og vet hvor de befinner seg. Og det er jo artig Quote
Atmobil Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Takker for tipset. Det der visste jeg ikke om. Fant ingen overaskelser der jeg, En Honda og tre Mercedes. Helt greit for meg det Quote
FrodeS Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Jeg har brukt denne mye. Kjekt når noen leier hengeren min, og vi glemmer at jeg skal ha tilbake vognkortet. Da er det inn der, melde tapt, og like etter kommer nytt i posten. Midlertidig kan skrives ut med en gang. Online salgsmelding er også veldig greit. Selger overfører bilen til kjøper med personnummer og mobilnummer. Kjøper får en SMS, logger seg inn, og godkjenner. Det burde gitt rabatt på omregistreringsavgiften. Quote
Deltaone Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Har hørt om at man kan levere inn salgsmelding online i noen år nå, så det er vel denne siden. Første gang jeg har vært innom og sett den. Takk for link . Quote
Recommended Posts