Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det mange her som har interesse av Heckflossen? W110 og W111 altså.

Har hatt min 65 190c annonsert på Finn siden november og har hittil ingen som har vært interisert i å kjøpe bilen men mange som har spurt på deler. Sitter nå å vurderer om jeg skal ta på meg jobben og kostnaden med å fikse den opp slik jeg har gjort med min W123 eller om jeg skal hugge den.

Har avertert den på mobile.de i samme tiden også og har fått forespørsler derfra på selve bilen men ingen som har ledet helt fram enda.

Årsaken til at jeg selger er jo rett og slett den at jeg ikke har tid eller plass til å ha så mange prosjekter (jeg har jo hatt 190'n siden 2008 og har ikke fått gjort noe med den siden dengang) og ser jo helst at bilen går til noen som vil ta vare på den. Det vil koste meg mye penger og tid å få istand 190n slik at den er godkjent og fin og det virker for meg som at det ikke er noen vits i å prøve å selge i Norge så da vil den nok bli anonnsert kun internasjonalt (mobile.de og Ebay f.eks.).

Eller er det bedre av meg å hugge den og så selge deler litt etter litt? Jeg har jo allerede deler til ca 2 1/2 biler og mye av delene er nye og kostet meg svært mye penger den gangen jeg begynte med dette.

Begynner å bli lei av å koste på mye penger og tid på biler for så å selge dem til spottpris. Finnes det noen interesse for slike biler her og er det noen som kunne tenkt seg en som prosjekt?

Posted

Du har mange bilder det skal du ha.

Men de kjøperene i det segmentet ønsker seg nok litt bedre bilder enn "mobilbilder" kanskje?

Og tekst til bildene er veldig viktige...

Med dette segmentet tenker jeg "restaurerere" og nostalgi segmentet.

Posted

Ja bildene av bilen ble jo stort sett alle sammen tatt i 2008 etter at jeg fikk tak i bilen. Å ta bilder av den der den står nå blir vanskelig da det er trangt og mørkt. Hvis jeg får solgt W123n min til en fornuftig pris så skal jeg bruke pengene jeg får fra det salget til å koste på denne bilen en del så den blir registrert, godkjent og fin å se på. Blir nok ingen strøken super restaurert bil men en fin veteranbil kan den absolutt bli.