gotthard Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Etter at ene kontaktpunktet/sokkelen som sitter på glødepluggen datt av og lå inntil toppen å koste seg noen dager så har jeg ikke strøm inn til gløderele. Jeg forestiller meg at det er konstant strømm til hovedkabelen som går til rele, men når jeg måler er det ikke noe utslag, finner ikke noe sikring eller noe til den kabelen. noen som vet? er da det rele og kabelen på bildet. Quote
gotthard Posted January 24, 2016 Author Posted January 24, 2016 Ser i Haynes arbeidsboka at det skal være en "engine maxi fuse box" hvor det er sikringer på 120a osv, blandt annet til gløding, men finner den ikke i bilen, leser noen steder denskal sitte ved siden av batteriet, men det ser ikke slik ut på min bil hvertfall.... Tingen er at samtidig som det med glødinga skjedde så begynte "coolent contakt workshop" å lyse, i følge arbeidsboka går gløding og ac-control på samme sikringen (125a), ville derfor hvert utrolig kult om det bare var en sikkring og ikke sam-modulen som var brent. Noen som veit noe om det da? Quote
Recommended Posts