magn(e)um Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 Jeg driver å tar "litt" rust i hjulhusene og gjør i samme slengen bilen klar til EU-kontroll. Nå ser jeg at låse/glide pinnene på calipterene bak er veldig rustne, nesten halve tykkelsen der nå. Så jeg forventer at det blir "høgg" på kontrollen. Disse dunkes jo normalt ut utenfra, men jeg forventer at det blir litt problemer pga rusten. Er det noen gode råd før jeg finner fram storslegga og eventuelt prøver å borre de ut? Mener jeg kappet dem på en annen bil jeg hadde, og dunket/borret fra begge sider. Men på Merca så er det vel "hode" på pinnene, så jeg kan ikke borre ut det innerste stykket? Quote
Tor Anton Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Er de så redusert som du sier så holder det med noen dunk på en dor tenker jeg. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.