Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg driver å tar "litt" rust i hjulhusene og gjør i samme slengen bilen klar til EU-kontroll.

 

Nå ser jeg at låse/glide pinnene på calipterene bak er veldig rustne, nesten halve tykkelsen der nå. Så jeg forventer at det blir "høgg" på kontrollen. Disse dunkes jo normalt ut utenfra, men jeg forventer at det blir litt problemer pga rusten.

 

Er det noen gode råd før jeg finner fram storslegga og eventuelt prøver å borre de ut? Mener jeg kappet dem på en annen bil jeg hadde, og dunket/borret fra begge sider. Men på Merca så er det vel "hode" på pinnene, så jeg kan ikke borre ut det innerste stykket?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...