Jump to content

Recommended Posts

Posted

skal du ha noen nytte av dette, f.eks ved mapping på en med datasprut så bør du ha en bredbåndslambda for at det skal bli noe poeng. Å koble inn på den org. blir kun for å prøve å imponere damene  :P

 

Skal du sjekke om din virker kan du bruke et multimeter i diagnosekontakta på venstre innerskjerm.

 

Er litt usikker på åssen det er å koble seg inn på den org. på gamle m102/m103 (regner med du har en 190E). Vet at noen biler ikke takler "forstyrring" på dette signalet.

Jeg har måler på den ene min,men der brukte jeg utgangen på datasprutet.

Posted

skal du ha noe nytte av den å ikke bare ha en viser som hopper opp og ned så hadde jeg kjøpt en bredbåndslambda.

Skal du ha datasprut så kjøper du helst dette på samme sted.

På min sugemotor med datasprut kjøpte jeg en "vanlig" lambda med 4 ledninger,men på turbomotoren brukte jeg bredbåndslambda.

Alt kommer jo ann på hvor du legger lista da. Lambdaen virker ikke før den blir var, så en bør ha en med varmeellement (4ledninger)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...