FrodeS Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Ønsker å kjøpe fremre traversfeste bak, venstre side til 124. Quote
Tor Anton Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 var det ikke en tråd om dette her? den kostet ikke rart ny Quote
modzona Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 La ut dele nr på FB så slenger dem ut her også hvis noen andre senere søker opptråden. Venstre side: A1246111147 Høyre side: A1246111247 Og tykkbiten i bunn med gjenger. A2016110011 Samme dele nr til begge sider. Kan som regel brukes om igjen. Quote
FrodeS Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 Usikker på hva "ikke rart" betyr. 1297,- . Finnes tilgjengelig (hvilket jo i seg selv ikke er så galt) Quote
FrodeS Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 er vel ikke så ille? Nei, det er jo strengt tatt ikke det, og bare det at det er mulig å få tak på er jo ikke så gærent. Er vel omtrent halve verdien av bilen. Fikk ordnet litt hyggeligeligere pris, så da er nye biter på vei. Quote
Marevan Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 er vel ikke så ille? Nei, det er jo strengt tatt ikke det, og bare det at det er mulig å få tak på er jo ikke så gærent. Er vel omtrent halve verdien av bilen. Fikk ordnet litt hyggeligeligere pris, så da er nye biter på vei. Er vel nesten så man burde hamstre litt. Ser vel for meg at så og si alle 124 kommer til å trenge dette om ikke så altfor lenge. Quote
FrodeS Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 Dette var siste som lå her i Norge, men det var mer i Tyskland. Det er vel en del man kan gjøre forebyggende også. Quote
alelys Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 så jeg burde kappe av de på delebilen min før jeg vraker den da? Quote
modzona Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Dette var siste som lå her i Norge, men det var mer i Tyskland. Det er vel en del man kan gjøre forebyggende også. Bruker å sjekke dreneringshullene helt i bakant (framme i bilens retning) hver gang jeg skifter dekk. Samt gjerner sprayer noe linolje eller lignende fra biltema inn i dem så dem i vertfall ikke ruster innen fra å ut. Er gjerne på disse snø setter seg om vinteren så er nok en av grunnen til at dem er et svakt punkt. Quote
Eirik Tømmerås Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 så jeg burde kappe av de på delebilen min før jeg vraker den da? Pass deg da for at du ikke får utbetalt vrakpanten. Et av kravene er nemlig at det ikke skal være skåret vekk deler av karosseriet... Quote
modzona Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 så jeg burde kappe av de på delebilen min før jeg vraker den da? Pass deg da for at du ikke får utbetalt vrakpanten. Et av kravene er nemlig at det ikke skal være skåret vekk deler av karosseriet... Burde bare være å si at begynte rust rep men ble aldri noe av. Hvis det skulle bli et problem. Quote
alelys Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 jeg har fått beskjed om at den ikke må vare trykt flat da de må kunne se inni bilen (bombe, kanskje ta ut interiør osv) og at "mesteparten" av bilen burde vare der. jeg hadde ingen problem med å levere denne, og det ble tatt av flere deler etter at bilde ble tatt Quote
Eirik Tømmerås Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 jeg har fått beskjed om at den ikke må vare trykt flat da de må kunne se inni bilen (bombe, kanskje ta ut interiør osv) og at "mesteparten" av bilen burde vare der. jeg hadde ingen problem med å levere denne, og det ble tatt av flere deler etter at bilde ble tatt Sitat fra Knocks bildeler: "Bileier har anledning til å fjerne dører, skjermer, motor mm før innlevering, men kan ikke skjære i bilen for å ta ut deler". Men de ser neppe under bilen etter festet for traversen Quote
alelys Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 hehe ja er vist litt forskjell på teori og praksis da men er da bedre med gjenbruk enn bruk og kast, for miljøet og pengboka Quote
FredrikJ Posted April 3, 2016 Posted April 3, 2016 La ut dele nr på FB så slenger dem ut her også hvis noen andre senere søker opptråden. Venstre side: A1246111147 Høyre side: A1246111247 Og tykkbiten i bunn med gjenger. A2016110011 Samme dele nr til begge sider. Kan som regel brukes om igjen. Tar opp denne igjen. Får inntrykk av at dette var tilgjengelig i januar. Men får ikke fremre festene opp på Stjerneservice nå (de to med 124 nummer). Quote
modzona Posted April 3, 2016 Posted April 3, 2016 Bestilte disse for et par uker siden. Var ikke noe problem å få tak i dem da. Har aldri fått dem opp hos Stjerneservice. Send dem en epost så skaffer de dem sikkert. Kjøpte de selv gjennom Nordic bil. Quote
Recommended Posts