Guest Entusiast Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Dette mener jeg absolutt er et skritt i riktig retning med fartsgrensene i dette landet. Håper de setter fartsgrenser som oppfattes som naturlige og logiske i forhold til veistandard og eventuelle farer slik at folk forstår at der det er lave fartsgrenser er de det med god grunn. Ved å sette mer logiske fartsgrenser kan folk få større respekt for fartsgrensene og følge de i større grad. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274674 (forresten er dette kanskje et hint til alle med 200d å bytte til noe med litt mer motor ) Quote
Guest Entusiast Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Hvor mange graders helling er den nedoverbakken? Neida. Skal ikke hisse på meg 200d folket. Nå kjører vel du 190d og ikke 200d? Uansett positivt at jeg nå kan rette turtelleren fra 1800o/min til 1980o/min i 5. gir. Riktignok lander den vel ofte på 2300o/min i 100-sonene likevel. Er jo så flotte veier . Quote
Recommended Posts