NRO Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 På min 2003 mod Vito W638 er servostyringen veldig lett. Det er samme motstand både når jeg kjører og når jeg står stille. Bilen har tidligere vært HC tilpasset med rullestolheis, så jeg mistenker at det er noe som henger igjen fra dette. Er det noen som vet hva som ble gjort for å få servoen på disse bilene til å bli så lett ? Er det noe jeg kan gjøre for å tilbakestille dette ? Quote
Tor Anton Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 da har den nok det som vi kalte "ekstra lett servo". Quote
NRO Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 Var det tilvalgsutstyr fra MB altså ? Litt snålt å kjøre med når den er like lett i fart som den er når bilen står stille. Mister en del av "bakkekontakten". Vurderer å bytte over til en "normal" servo fra delebilen. Vet du om det er pumpa eller tannstanga som er annerledes? Quote
Tor Anton Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 mb har vel ikke dette,men det ble kalt det på hjelpemiddelsentralene. Bilene ble tilpasset brukerene å "ekstra lett servo" var en av ombyggingene de kunne få. Var å flytting av pedaler, kule på rattet ++++++ Quote
Recommended Posts