Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fekk 2er feil på at det ikkje fungerte å stille på de kvite instillings skruene bak på lykta mi, kontrollør skrudde på dei, men det skjedde ingenting.

Den ser ikkje knekt ut, noken som har hatt samme problem? er det noke eg kan fiksa? eller må eg ha ny lykt?

Posted

Fekk 2er feil på at det ikkje fungerte å stille på de kvite instillings skruene bak på lykta mi, kontrollør skrudde på dei, men det skjedde ingenting.

Den ser ikkje knekt ut, noken som har hatt samme problem? er det noke eg kan fiksa? eller må eg ha ny lykt?

Hadde samme problemet på min w210.

Der ga jeg opp til slutt og bytta lykta.

Hvilken modell har du?

Posted

Ved sist eu-kontroll på 190´n hadde jeg samme problem og det viste seg da at et plastklips hadde løsnet fra reflektoren. Jeg tok da ut lykta og av med bakparten og satte klipset på plass igjen, men det skal sies at i dette tilfellet var refleketoren løs pga justeringen var løs, men det så ikke jeg på lyset da det var i den lyse årstiden her nord med lys hele døgnet.

Posted

Kan åpnes og fixes (ihvertfall på 210, kanskje lik på 124'?)

Lå et lite 'gear' i vinkel der som ble holdt på plass av et deksel elns.

Hadde donor lykt så da var det plankekjøring  :P

Enkel sak...

Posted

Har heilt glømt ut å skriva at detta gjelder tåkelysa dei som er inni hovudlykta :shock:. kan noken sei meg hvilke av dei pinnane eg ska skru på for å stilla tåkelys og om det er opp/ned venstre/høgre?