Jump to content

Recommended Posts

Posted

Var på Bertel O Steen i Stavanger idag å kikket nærmere på GL-klassen. Det står en Obsidansort GL 320 CDI i utstillingen der akkurat nå.

Dette må være noe av det råeste Mercedes har laget! Var bare helt fantastisk i virkeligheten. Eneste som skuffet litt var størrelsen. Alle har jo snakket om at den var så sinnsykt svær, men det skjønner jeg ikke helt. Syntes at den var akkurat passe stor, jeg.

Er helt overbevist om at det er en slik bil vi skal ha, når 210en skal byttes om noen år. (GLen må bare falle en hel haug i verdi først, slik at vi vanlige dødelige gutta på golvet har råd til å løse den ut :lol: :lol:)

Her er en liten filmsnutt om GL;

http://reviews.cnet.com/Mercedes_GL/4660-11443_7-6416984.html?tag=vid

Posted

Billig ræl fra Tuscaloosa..

Ehhh....javel?? GL 320 CDI lå på over 1.000.000,- i standardversjon, og GL 420 CDI V8 lå på FRA ca 1.400.000,-. Jeg synes vel ikke akkurat at man kan si "billig" om disse bilene, hehe!!

Posted

Dette må være noe av det råeste Mercedes har laget! Var bare helt fantastisk i virkeligheten. Eneste som skuffet litt var størrelsen. Alle har jo snakket om at den var så sinnsykt svær, men det skjønner jeg ikke helt. Syntes at den var akkurat passe stor, jeg.

Når en med V140 sier den er "passe", da vet du at den er schvær... :-)

• 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...