Arne Solhaug Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 Hei, noen som kan hjelpe meg med dette? Har begynt med å bytte sensoren, dette hjalp lite, Begynte med at temp viste +85 til -40 opp og ned hele tiden, nå står den på -40 hele tiden. noen som har tips eller el skjema på denne sensoren, slik at jeg kan følge ledninger å se etter brudd? Ny sensor trenger vel ingen kalibrering? Mvh Arne Quote
Skrotenisse Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 Trenger ikke kalibrering, ser ut som om den ligger på venstre side. Fremre lokari. Er nummer 30 på vedlegget. Quote
Arne Solhaug Posted January 14, 2016 Author Posted January 14, 2016 Ja jeg har byttet sensor, den sitter greit til men ser ikke hvor ledning går, vært greit å vite hvor den havner slik at ledning kan måles om det er brudd i den... Quote
Skrotenisse Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 Det er jo bare å ohme med multimeteret på de lederene som er der du kobler til føleren. Men jeg mener at selve ledningen går inni lokarien. Quote
Recommended Posts