Ivanni Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Noen som vet hva den viften som står på venstre side i motorrommet er til. Bråket veldig da den startet ved start av bilen, og gikk en stund for så å kople ut. Koplet den ut, og nå får jeg opp motorlyset. Quote
Skrotenisse Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Fungerer kupeviften? Venstre i motorrom da tenker du når du står forfra? Quote
lowman Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 forøvrig så skal du ALLTID omtale "venstre og høyre" som om du SITTER INNE I BILEN. ALLE andre måter blir feil Quote
Ivanni Posted January 13, 2016 Author Posted January 13, 2016 Hvis du sitter i bilen så er den til høyre nede ved motoren. Det er en vifte som bare går en stund etter oppstart. Sikkert noe utluftingsgreier, men vet ikke. Quote
Skrotenisse Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Det eneste jeg vet om på høyre side under hanskerommet er kupeviften... Hmm.. Du svarte meg ikke på om det blåste i det hele tatt eller ei? Quote
Marevan Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 På høyresiden av motoren sitter det ofte en eksosvifte, oftest på dieselmotorene Quote
Recommended Posts