Jens Honoré Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Orginal 500E 241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY 291 AIRBAG FR.PASSENGER (BR168 MERCOSUL) 441 ELECTRICALLY ADJUSTABLE STEERING COLUMN 570 FOLDING ARMREST, FRONT 592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG 620 AIR POLLUTION CONTROL 682 FIRE EXTINGUISHER 810 SOUNDSYSTEM 873 SEAT HEATING FRONT SEATS LH AND RH 884 REAR LID ADDITIONAL SAFEGUARD
CHARLIE Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Som jeg har sagt tidligere, dette er den fineste 500E en jeg vet om!! Denne må du ALDRI finne på å selge, Jens!!
Jørn Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Dette er en skikkelig "Grombil"!!! Rett å slett nydelig!
fanatic124 Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Har bare en ting å si: Helt rått!!!! Gleder meg mektig til å se denne på landstreffet om jeg kommer (og du kommer)!
Jens Honoré Posted January 12, 2007 Author Posted January 12, 2007 Har bare en ting å si: Helt rått!!!! Gleder meg mektig til å se denne på landstreffet om jeg kommer (og du kommer)! Nja, har planer om å reise opp visst eg ikkje er på jobb.....
Thor-Egil Andersen Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 Utrolig fin bil ja... Også så fint stereo annlegg
Jens Honoré Posted February 25, 2007 Author Posted February 25, 2007 Har endelig fått ut fingen og montert oransje blinklys på bilen. Stian, for de som kjenner han sa: Nå ser det ut som morfar er ute på tur
CHARLIE Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 :shock: :shock: #-o #-o :puke: :puke: :lol: :lol:
Guest 2641 Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 En meget pen bil du har der! Men skjønner ikke hvorfor du bytter til orange blinklys?! Hadde du fjernet avantgarde-grillen og montert inn orginal-grillen igjen hadde jeg skjønt det bedre, men så lenge avantgarde grillen står dær så kan du like så gjerne ha hvite blinklys bare min mening dette da, men en utrolig pen bil ja! ønsker meg selv en slik!
Sven Håkon Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 Ser veldig bra ut Jens; Mørke 124 har alltid sett bra ut med oransje blinklys! Kjører selv med fullt sett oransje blinkere etter at det fremre venstre tok kvelden, og de to bak lakk - synes ikke det kler min farge like godt dog, så kommer nok til å konvertere vekk fra morfar-looken igjen Håper du får anledning til å være med til Gol, bilen din er virkelig verdt å vise frem.
Jens Honoré Posted April 15, 2008 Author Posted April 15, 2008 Har ikke så mye oppdateringer å nevne, men eg har et spørsmål. Det rykter seg at M119 motoren har svakt register kjede og at det bør byttes etter X antall km. Det også er bltt nevnt at hele motoren må ut for å få skiftet kjede. Er det noen som har mer utfyllende info om dette?Bilen min har gått ca 160 000km.
bska Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 dersom hele motoren må ut for å skifte kjede er det mer enn selve kjedet som må byttes trodde man kobler sammen kjedene og dro motoren rundt til det nye var på plass...... kan det være bytte av stammeren som lager trøbbel ?
Kenneth S Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Har ikke så mye oppdateringer å nevne, men eg har et spørsmål. Det rykter seg at M119 motoren har svakt register kjede og at det bør byttes etter X antall km. Det også er bltt nevnt at hele motoren må ut for å få skiftet kjede. Er det noen som har mer utfyllende info om dette?Bilen min har gått ca 160 000km. Var på BOS Ensjø og skulle spørre om pris på registerkjede. Han spurte om det var noen synlig/merkbar slitasje på det som satt der da han ikke har hørt om noen problemer med det og mente det ikke var noen grunn å bytte det unødvendig. Min har gått ca 230000km
Jens Honoré Posted April 16, 2008 Author Posted April 16, 2008 dersom hele motoren må ut for å skifte kjede er det mer enn selve kjedet som må byttes trodde man kobler sammen kjedene og dro motoren rundt til det nye var på plass...... kan det være bytte av stammeren som lager trøbbel ? En bytter vel både kjede og strammer, når en først er i gang?
Alexander Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 trodde man kobler sammen kjedene og dro motoren rundt til det nye var på plass...... Det er i hvertfall fremgangsmåten på en M102 motor, jeg har gjort det selv en gang.
T.Vårlid Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Svakt register eller ei, KONGE BIL ER DET UANSETT!
Alexander Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Jeg har hørt om flere tilfeller hvor registeret har ryki på M119 motorer. På den ene hadde bilen vel ikke gått 100'km en gang, så who knows? Billig forsikring å bytte det, så sant ikke motoren må ut...
Jens Honoré Posted April 17, 2008 Author Posted April 17, 2008 who knows? Billig forsikring å bytte det, så sant ikke motoren må ut... Ja, får gå å høre på pris hvertfall
Håvard Bendiksen Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Det er ikke noe særlig god følelse når det er noe man føler absolutt skulle vært gjort. Det er utrolig "forløsende" når ting er ordnet selv om det kanskje viser seg at man kunne ventet litt
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Fy fader. Denne bilen her, er bare noe av det som står øverst på ønskelista. Tror jeg det er mange her som kan si Synes det ble helt rått med orange blink jeg. Ja, takk begge deler Mye må en ut med for en slik bil egentlig?
HolgersEN Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Magisk rå bil Vurderer og kjøpe en slik i USA for og ha til kos da jeg er i feriehuset vårt der
Jens Honoré Posted April 23, 2008 Author Posted April 23, 2008 Fy fader. Denne bilen her, er bare noe av det som står øverst på ønskelista. Tror jeg det er mange her som kan si Synes det ble helt rått med orange blink jeg. Ja, takk begge deler Mye må en ut med for en slik bil egentlig? Takker for skrøyd, veldig fornøyd med bilen. Hvor mye en må ut med for en slik bil.... det er en orginal bil til salgs for 180000 på autodb en bra bil er nok fra 200 000 og oppover..... kappe biler er jo selvfølgelig billigere, men jeg hadde gått for en orginal bil ref han stakkeren jeg leste om på freaken (tror jeg). Han bygde om en 280 sel til en 560. Så ble han påkjørt. Forsikringsselskapet kondemnerte bilen som en 280 selv om han hadde ombyggingen til 560 godkjent av biltilsynet.
Håvard Bendiksen Posted April 25, 2008 Posted April 25, 2008 Han bygde om en 280 sel til en 560. Så ble han påkjørt. Forsikringsselskapet kondemnerte bilen som en 280 selv om han hadde ombyggingen til 560 godkjent av biltilsynet. Hadde han meldt om ombyggingen til forsikringsselskapet da? Høres uansett voldsomt trasig ut..
Jens Honoré Posted April 27, 2008 Author Posted April 27, 2008 Han bygde om en 280 sel til en 560. Så ble han påkjørt. Forsikringsselskapet kondemnerte bilen som en 280 selv om han hadde ombyggingen til 560 godkjent av biltilsynet. Hadde han meldt om ombyggingen til forsikringsselskapet da? Høres uansett voldsomt trasig ut.. Usikker på det. de henter vel info fra BT
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now