Jump to content

Recommended Posts

Posted

Orginal 500E

241   FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY

291   AIRBAG FR.PASSENGER (BR168 MERCOSUL)

441   ELECTRICALLY ADJUSTABLE STEERING COLUMN

570   FOLDING ARMREST, FRONT

592   ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG

620   AIR POLLUTION CONTROL

682   FIRE EXTINGUISHER

810   SOUNDSYSTEM

873   SEAT HEATING FRONT SEATS LH AND RH

884   REAR LID ADDITIONAL SAFEGUARD

P6080027.jpg

P6080010.jpg

P6080023.jpg

P6080022.jpg

P6080028.jpg

• Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Har bare en ting å si: Helt rått!!!!  8)

Gleder meg mektig til å se denne på landstreffet om jeg kommer (og du kommer)!

Nja, har planer om å reise opp visst eg ikkje er på jobb.....

• 1 month later...
Posted

En meget pen bil du har der! Men skjønner ikke hvorfor du bytter til orange blinklys?! Hadde du fjernet avantgarde-grillen og montert inn orginal-grillen igjen hadde jeg skjønt det bedre, men så lenge avantgarde grillen står dær så kan du like så gjerne ha hvite blinklys :wink: bare min mening dette da, men en utrolig pen bil ja! ønsker meg selv en slik!

Posted

Ser veldig bra ut Jens; Mørke 124 har alltid sett bra ut med oransje blinklys! :) Kjører selv med fullt sett oransje blinkere etter at det fremre venstre tok kvelden, og de to bak lakk - synes ikke det kler min farge like godt dog, så kommer nok til å konvertere vekk fra morfar-looken igjen ;)

Håper du får anledning til å være med til Gol, bilen din er virkelig verdt å vise frem.

• 1 year later...
Posted

Har ikke så mye oppdateringer å nevne, men eg har et spørsmål.

Det rykter seg at M119 motoren har svakt register kjede og at det bør byttes etter X antall km. Det også er bltt nevnt at hele motoren må ut for å få skiftet kjede. Er det noen som har mer utfyllende info om dette?Bilen min har gått ca 160 000km.

Posted

dersom hele motoren må ut for å skifte kjede er det mer enn selve kjedet som må byttes

trodde man kobler sammen kjedene og dro motoren rundt til det nye var på plass......

kan det være bytte av stammeren som lager trøbbel ?

Posted

Har ikke så mye oppdateringer å nevne, men eg har et spørsmål.

Det rykter seg at M119 motoren har svakt register kjede og at det bør byttes etter X antall km. Det også er bltt nevnt at hele motoren må ut for å få skiftet kjede. Er det noen som har mer utfyllende info om dette?Bilen min har gått ca 160 000km.

Var på BOS Ensjø og skulle spørre om pris på registerkjede. Han spurte om det var noen synlig/merkbar slitasje på det som satt der da han ikke har hørt om noen problemer med det og mente det ikke var noen grunn å bytte det unødvendig. Min har gått ca 230000km

Posted

dersom hele motoren må ut for å skifte kjede er det mer enn selve kjedet som må byttes

trodde man kobler sammen kjedene og dro motoren rundt til det nye var på plass......

kan det være bytte av stammeren som lager trøbbel ?

En bytter vel både kjede og strammer, når en først er i gang?

Posted

Det er i hvertfall fremgangsmåten på en M102 motor, jeg har gjort det selv en gang.

Posted

Jeg har hørt om flere tilfeller hvor registeret har ryki på M119 motorer. På den ene hadde bilen vel ikke gått 100'km en gang, så who knows? Billig forsikring å bytte det, så sant ikke motoren må ut...

Posted

Fy fader. Denne bilen her, er bare noe av det som står øverst på ønskelista.

Tror jeg det er mange her som kan si  :D Synes det ble helt rått med orange

blink jeg. Ja, takk begge deler  :D Mye må en ut med for en slik bil egentlig?

tn_Picture%20029.jpg

Posted

Fy fader. Denne bilen her, er bare noe av det som står øverst på ønskelista.

Tror jeg det er mange her som kan si  :D Synes det ble helt rått med orange

blink jeg. Ja, takk begge deler  :D Mye må en ut med for en slik bil egentlig?

Takker for skrøyd, veldig fornøyd med bilen. Hvor mye en må ut med for en slik bil.... det er en orginal bil til salgs for 180000 på autodb en bra bil er nok fra 200 000 og oppover..... kappe biler er jo selvfølgelig billigere, men jeg hadde gått for en orginal bil ref han stakkeren jeg leste om på freaken (tror jeg). Han bygde om en 280 sel til en 560. Så ble han påkjørt. Forsikringsselskapet kondemnerte bilen som en 280 selv om han hadde ombyggingen til 560 godkjent av biltilsynet.

Posted

Han bygde om en 280 sel til en 560. Så ble han påkjørt. Forsikringsselskapet kondemnerte bilen som en 280 selv om han hadde ombyggingen til 560 godkjent av biltilsynet.

Hadde han meldt om ombyggingen til forsikringsselskapet da? Høres uansett voldsomt trasig ut..

Posted

Han bygde om en 280 sel til en 560. Så ble han påkjørt. Forsikringsselskapet kondemnerte bilen som en 280 selv om han hadde ombyggingen til 560 godkjent av biltilsynet.

Hadde han meldt om ombyggingen til forsikringsselskapet da? Høres uansett voldsomt trasig ut..

Usikker på det. de henter vel info fra BT

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...