FrodeS Posted January 11, 2016 Posted January 11, 2016 Noen herfra som kommer? Jeg er påmeldt, og overnatting bestilt Quote
Grasto Posted January 11, 2016 Posted January 11, 2016 Jeg vet Stian har leid seg en hytte Mulig jeg kanskje tar en dagstur. Quote
FrodeS Posted January 12, 2016 Author Posted January 12, 2016 Jeg vet Stian har leid seg en hytte Mulig jeg kanskje tar en dagstur. Stian er i hvert fall påmeldt, så jeg regner med han er klar. Håper flest mulig kommer og blir med på middagen også. Quote
FrodeS Posted January 26, 2016 Author Posted January 26, 2016 Jeg er påmeldt 👍🏻 Så det Noen flere som kommer? Quote
Wicky Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 2-3timer å kjøre fra lillestrøm? damn....var litt langt... Kan ikke klubben leie gardermoen speedway en dag? Quote
Tor Anton Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Gardermoen raceway kan alle leie så bare å leie den å invitert venner og klubbens medlemmer du Quote
FrodeS Posted January 27, 2016 Author Posted January 27, 2016 2-3timer å kjøre fra lillestrøm? damn....var litt langt... Kan ikke klubben leie gardermoen speedway en dag? Nei, klubben har brukt ganske mye tid og energi på å ordne opplegg på Losna, så en liten kjøretur opp der greier du fint. Håper det kommer mange og overnatter fra fredag, samt til middag lørdag. De har sikkert Kebab, Wicky Quote
Wicky Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Man spiser ikke kebab lenger nord enn skedsmo.... en tommelfinger regel... Men ja... tviler på at jeg har muligheten til å komme selv om jeg vil... Quote
Thomas Madsen Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Man spiser ikke kebab lenger nord enn skedsmo.... en tommelfinger regel... Men ja... tviler på at jeg har muligheten til å komme selv om jeg vil... Sikkert Take Away på Skedsmo Quote
FrodeS Posted January 28, 2016 Author Posted January 28, 2016 Men ja... tviler på at jeg har muligheten til å komme selv om jeg vil... Får spørre kona ekstra pent, da? Quote
Solbakken Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Noen som ikke har meldt se på, men som skal? Sku vært med som ledsager. Hvis det ikke går an å melde seg på som bare det da? Når det gjelder prøveskilt, får man ikke kjøre med det. Men kan kjøpe sånn dagslisens fra nmk var det vel..?. Kjøpes der oppe. Quote
Stian Olsen Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 Vart motell rom gitt Klar er vi hvertfall. Dukker opp en ganske så fast vinter treff gjeng👍👍 Quote
FrodeS Posted February 7, 2016 Author Posted February 7, 2016 Vart motell rom gitt Klar er vi hvertfall. Dukker opp en ganske så fast vinter treff gjeng👍👍 Ikkno gæli med den gjengen Quote
FrodeS Posted February 19, 2016 Author Posted February 19, 2016 Noen som tok noen bilder, og vil skrive litt? http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=73391.0 Quote
Recommended Posts