Mr. Nygård Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Har løsnet skruene mellom automatkasse og framre del av mellomaksel på en 126. Skal det være mulig å dytte mellomakselen bakover slik at den løsner fra tappen på automatkassa, eller må jeg løsne mellomakselen bak og? Motor og gir skal ut Quote
3864 Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 det skal være mulig og dytte mellomakslingen bakover men du må løsne en stor klemmutter på akslingen mener det var 46 og 41mm .forbehold om at eg blander med w124 Quote
Eirik Tømmerås Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Har løsnet skruene mellom automatkasse og framre del av mellomaksel på en 126. Skal det være mulig å dytte mellomakselen bakover slik at den løsner fra tappen på automatkassa, eller må jeg løsne mellomakselen bak og? Motor og gir skal ut Det gikk hvetfall på min 201 som jeg nettop har hatt motor/gir ute på for å bytte kobling. Skulle ikke tro det var så stor forskjell mellom modellene Quote
Recommended Posts