saltdal Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Di siste dagene har det vært veldig kaldt her. mellom -20 og -25. Hver gang jeg skal starte bilen en mercedes E 220 fra 2012(w212) får jeg opp en melding om feil med et back-up batteri. Hvor er dette batteriet og hvilken funksjon har det? Quote
Toalmar Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Vil tro du snakker om Auxillary batteriet. Dette tror jeg er montert på høyre side under matten i bagasjerommet Der er det i hvert fall på min S204 Quote
Eirik Tømmerås Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Toalmar, det du har bilde av der må jo være startbatteriet. "Auxilary battery" har jeg vært borti sitter i nærheten av pasasjerplassen foran? Quote
saltdal Posted January 9, 2016 Author Posted January 9, 2016 Ser ut som at jeg har et batteri i dashbord siden på førersiden. Mulig det er dette som gir feilmelding. Vet ikke om dette er noe man kan bytte sjøl eller om man må på verksted. startbatteriet er forøvrig plassert i motorrommet på w212 modeller. Quote
saltdal Posted January 9, 2016 Author Posted January 9, 2016 Mulig det er dette som tuller.install_additional_battery.pdfinstall_additional_battery.pdfinstall_additional_battery.pdfinstall_additional_battery.pdf Quote
lowman Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 hjelpebatteri eller ekstra batteri på 212 sitter høyre side bak..der så hovebatteriet sitter...bare inn under dekselet. Viss ikke det er der..så sitter det høyre foran i motorrommet . Quote
Recommended Posts