KungEazy Posted January 9, 2016 Author Posted January 9, 2016 hvor kommer jeg til? må jeg under bilen? Quote
Jørgen F.J Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Kjenner ikke denne bilen, men etter bilder og bedømme så ser det enklest ut fra undersiden. Quote
Marevan Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Ja, må nok ta den fra undersiden. Sitter vel nesten under torpedoveggen. Quote
Jørgen F.J Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Få den på verksted og ta deg en god kopp kaffe i vinterkulda. Bør ikke være så mye mer enn en times skruing for en erfaren mekanisker med løftebokk. Quote
Skrotenisse Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Bor du langt unna Oslo? Kan se på om det er overkommelig å komme til, hvis ja så kan vi nok klare det... Quote
Eirik Tømmerås Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 For håpentligvis er det mere likt 211 220cdi enn 201. Jeg har hatt løs startmotoren på både 211 og 201 og hadde jeg måtte velge hvilken jeg måtte bytte starter på hadde valget helt klart falt på 211 hvor man gjør hele jobben under bilen på under 1 time med ut og innsetting Quote
KungEazy Posted January 10, 2016 Author Posted January 10, 2016 nja bor ved drammens området. problemet er startern er helt død nå. så bilen starter ikke overhodet. men skal se på det imorgen. er mulig vi får løfta opp bilen da. uaktuelt å bare jekke den opp nå å ligge i all snøen hehe. men det er vel siste løsning om jeg absolutt må Quote
Skrotenisse Posted January 10, 2016 Posted January 10, 2016 nja bor ved drammens området. problemet er startern er helt død nå. så bilen starter ikke overhodet. men skal se på det imorgen. er mulig vi får løfta opp bilen da. uaktuelt å bare jekke den opp nå å ligge i all snøen hehe. men det er vel siste løsning om jeg absolutt må Uff! Den er lei, men lykke til med bytting av starter. Quote
Gujoni Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Du kan prøve med et gammelt jungeltriks som å banke lett på starteren med en liten hammer eller liknende. Kanskje det bare er børstene som henger litt og er du heldig så løsner de. Quote
Recommended Posts