Jørgen F.J Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Sideblink.. De som er på skjermen da eller ?
Dagis Posted January 7, 2016 Author Posted January 7, 2016 Tenkte det sikkert finnes noen her inne med oransje sideblink de kan skille seg av med billig. Forresten-du som har coupe-vet du om baklyktene fra 124 sedan passer på coupe`ne?
Jørgen F.J Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Tenkte det sikkert finnes noen her inne med oransje sideblink de kan skille seg av med billig. Forresten-du som har coupe-vet du om baklyktene fra 124 sedan passer på coupe`ne? Ikke at jeg har prøvd, men mener de skal stemme overens. Vet front sideblinkerne har litt annen vinkling på coupe motsettning til sedan å stasjonsvogn
Dagis Posted January 7, 2016 Author Posted January 7, 2016 Nei???!!! Nå måtte jeg fluksens trosse kuldegradene og prøve de frontblinkerne jeg fikk idag -og kan bekrefte at hvertfall de IKKE passer coupe. Faen. På den annen side så kan de jo være greie å ha, i tilfelle jeg kommer over en fin S/W124.
Jørgen F.J Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Gjerne bilde når de er på coupe'n ?? Jeg tok ene blinken fra coupe å satte på stasjonsvogns for noen år siden. Ikke sett noe problem med det.
E_S Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Det er samme forskjermer på alle 124 (unntatt 500) og samme blinklysfasong på alle, det er ikke blinklys fra W201 (190) eller W126 du har fått?
Dagis Posted January 8, 2016 Author Posted January 8, 2016 Det var det jeg trodde..får prøve en gang til. Etter en rolig start på dagen og igang med presskaffe nummer to, tok jeg med begge blinkerne og gikk ut. Mens jeg stod og fikla med lyktene kom jeg til dèt punktet, hvor man trår til-og risikerer å bryte i stykker noe, eller trekker seg og lar ting være som de er. Jeg valgte å være litt mer hardhendt.
Jørgen F.J Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Det er samme forskjermer på alle 124 (unntatt 500) og samme blinklysfasong på alle, det er ikke blinklys fra W201 (190) eller W126 du har fått? Stemmer ikke med opplysningene jeg fikk fra stjerneservice. Der har coupe og cabrole sin LITT annen vinkling og annet delenr. Kostet 800kr stk tror jeg for orginale til coupe. De passer fra sedan og stasjonsvogn, men passformen er ikke 100% etter hva jeg forsto.
E_S Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Jeg så i EPC nå, og der er det samme nummer for sedan, stasjonsvogn, coupé og cabriolet, eneste skille er hvit eller orange og Hella eller Bosch..
modzona Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Det jeg å mener å huske. Samme skjermer på sedan/cupe/stv. Selv bruker jeg å ha en dørpaknings silikon på den gummipakingen på blinklyset. Da er det enklere å montere dem hvis dem er litt treg.
Jørgen F.J Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Dette var svaret fra stjerneservice når jeg spurte etter pristilbud på blinklys: Venstre blinklys til din bil http://stjerneservice.no/ps/index.php?sstreng=1248260443&sok=S%F8k Høyre blinklys til din bil http://stjerneservice.no/ps/index.php?sstreng=1248260543&sok=S%F8k Siden disse ikke er like på coupe/cabriolet og de andre så har jeg dessverre ingen andre alternativer enn de originale. Ifølge MB. Stemmer disse delenr med de du fant i EPC ?
modzona Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Søkte bare raskt opp dele nr i epc. Passer blant annet 300tdt 4-matic, 420 og 500.
Dagis Posted January 8, 2016 Author Posted January 8, 2016 Jeg fikk-som det fremgår av bildene-trykka de oransje blinkerne på plass, og de passa greit ift skjermene-det var sporene i hovedlyktene som gjorde ting vanskelig. Hovedlyktene er Bosch og blinkerne Hella, vil tippe det er derav. Men dere som vet-hva med baklyktene? Passer sedan og coupe baklykter om hverandre?
Jørgen F.J Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Søkte bare raskt opp dele nr i epc. Passer blant annet 300tdt 4-matic, 420 og 500. Passer ja, det gjør de fleste kinaprodukter og. men er det 100% ?
modzona Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Søkte bare raskt opp dele nr i epc. Passer blant annet 300tdt 4-matic, 420 og 500. Passer ja, det gjør de fleste kinaprodukter og. men er det 100% ? Altså i epc så er det man får opp på dele søk det samme som hvis du går på den aktuelle bilen å ser på dele nr der. Så ja det er 100% korrekt at disse lyktene passer på både sedan/cupe og stv.
modzona Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Når det er det som er levert på de bilene så regner jeg sterkt ut i fra det.
Recommended Posts