Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Jeg trenger nok en fiks av diffen. Hvem gjør slikt?

Noen som vet om et bra verksted/god mekaniker som kan påta seg en slik jobb, gjerne med ca. pris.

Kjøpe brukt er jo et alternativ, men man risikerer jo samme problemet.

mvh

B.

Posted

Du finner neppe noen som gjør en slik jobb for en pris lavere enn bilen din! Og hvis du finner en, så si fra, det er bare et fåtall mekanikere idag som påtar seg en slik jobb, og enda færre som vet hva de gjør! Hva er egentlig problemet, ulyder eller slark?

Med vennlig hilsen, Olaf

Posted

Jeg ville gått for en brukt diff. Disse er ganske skuddsikre så sjansen for å

finne en som er bra er ganske stor. Husk å kjøpe en med samme utveksling.

Posted

Det jobbet en mekaniker på Ford på Sortland som var god mann med å overhale og justere differ. Han var oppgitt over den yngre garde mekanikere da han hadde prøvd å lære de kunsten med å overhale differ, men det gikk ikke inn hos de...

Bruk og kast mentaliteten er alt for stor i dagens samfunn :(

Posted

Spurte på et lokalt automat og gir verksted om hva de skulle ha for å overhale en w124 diff samt montere LSD innmat i den samt en som bare skulle ha LSD montert. Jeg hadde kjøpt inn alt av deler som trengtes for å gjøre jobben.

De skulle ha 8-9k for jobben for den som skulle ha nye lager osv og 4k for den som bare skulle ha LSD montert.