AL220cdi Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Hei! Har en en W203 220 cdi 2001 model som har fått et problem med vindusviskeren. I dag ble vindusviskeren hengende litt midt på frontruta før jeg rakk å stoppe den for å løsne viskerne, etter dette virker det som det har klikka litt for den. Det som skjer når jeg skal bruke vindusviskeren er at den pusser hele ruta fra bunn til topp, men når jeg stopper den går vindusviskeren først helt til bunnen av frontruta men så går den 20-30cm opp igjen og stopper der. Veldig irriterende å hå viskerne liggende midt på frontruta syns jeg, så jeg lurer på om det finnes en form for kalibrering av denne? Håper på raskt svar! Quote
AL220cdi Posted January 9, 2016 Author Posted January 9, 2016 Hvor bor du hen? Nore og Uvdal, i buskerud Quote
Skrotenisse Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Kunne sjekket det hvis du bodde i Oslo... eller hadde kunne kommet hit.. Quote
AL220cdi Posted January 9, 2016 Author Posted January 9, 2016 Kunne sjekket det hvis du bodde i Oslo... eller hadde kunne kommet hit.. Ja, skal tenke på det! Men blir jo et stykke å kjøre! Quote
Skrotenisse Posted January 9, 2016 Posted January 9, 2016 Kunne sjekket det hvis du bodde i Oslo... eller hadde kunne kommet hit.. Ja, skal tenke på det! Men blir jo et stykke å kjøre! Gjør det, tenk over det iallefall! Quote
Recommended Posts