Raski Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Noen her inne som har en billig W/S124 for salg? Må være eu, må være automat, Kan ha litt rust, men ikke alvorlig/opp spist av rust. Sedan er og foretrekke, men stasjonsvogn kan også vurderes. Tenker en pris rundt 10 000. Quote
Tor Anton Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 jeg har en 220TE sportline, caro og 199 blåsvart. Den ser fin ut,men må bytte bensintank(jeg har en som bare trenger noe fiks på en nippel). Jeg har kjørt den litt å etter min oppfatning så er alt i orden. Tidligere eier mente det evt. trengtes å bytte noen rør under for å gå igjennom eu + den tanken som jeg fikk erfare at er lekk. Jeg skal ha 7500,- for den, kan få med tanken jeg har liggende. "gullnummer" i reg.nr. Quote
Raski Posted January 4, 2016 Author Posted January 4, 2016 Skal ha det i bakhodet, men må ha en bil som er kjørbar og EU godkjent. Har ikke mulighet til og bytte verken tank eller legge opp nye rør dessverre Quote
Recommended Posts