Jump to content

Mercedes 420SE - W126 - 1986 - 220.000 KM - 10.000 KR

Recommended Posts

Posted

Hei. Veteran i år! DE68460

Bilen selges slik som den står nå. Den ble sist EU i 2012, og har dessverre stått rolig siden sommeren 2013.

Den ble hellakkert sommer 2012. Jeg flyttet bilen sommer 2015, og da gikk motoren godt. Den har stått parkert ute rolig siden da.

Jeg hadde en annen 126 på den tiden med gåent ovp rele, og bensinpumperele. De 2 delene tok jeg fra denne her, så denne bilen starter ikke nå, og må hentes på henger!

Det mangler altså OVP rele, og bensinpumperele for at den skal fyre opp.

Jeg vet ikke hvordan det er med rust, under og i kanaler osv. Jeg har ikke sjekket, så dette må selv sees på. Jeg selger som sagt kun bilen slik den står nå.

Jeg vet ikke hva som skal til for å få den EU igjen, men jeg har tro og håp på at noen kan få den ut på veien igjen!

Det er et prosjekt til den som har tid, og litt penger til det! Noe jeg dessverre ikke har. Har hverken tid, eller kunnskap..

Det er ingen heftelser/skyldig årsavgift på bilen.

Salgsmelding er klar til å fylles ut, og bilen er klar til å hentes nå!

Du kan nå meg på tlf nr 98066628 eller en pm her inne. Kan sende flere bilder på mail. Bilen står i Enebakk, ca 20 min fra Oslo

OM NOEN ØNSKER BILEN BILLIG KJAPT KAN DEN HENTES I DAG DEN 1.3.2016 FOR 6500 KR!!!

e8natc.jpg

20r6vzp.jpg

bilde_2.thumb.JPG.a59350d74e053732778ee9c9bf19cec1.JPG

bilde_5.thumb.JPG.c4cd61d17ce74e0c8879fe82abc416db.JPG

• 8 months later...