KSolberg Posted January 3, 2016 Posted January 3, 2016 Heisann! Min c200 har et issue med ESP(abs funker fint), hvor den fungerer ca. ett minutt eller 2 etter start, før den gir seg og feilmelding dukker opp. Ble bytta ABS/ESP sensor begge sider bak uten at det hjalp for en liten stund siden. Noen her som har opplevd det samme? ESP fungerer fint før feilmeld. dukker opp, og retter opp når bilen starter å sladde. Quote
Skrotenisse Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Hvor bor du hen? Beste er å kjøre en diagnose..? Quote
KennethJ Posted January 8, 2016 Posted January 8, 2016 Du er nødt til å ta en diagnose om du vil vite hvor feilen ligger. På min 211 var feilen i styrevinkelsensoren. Quote
KSolberg Posted March 13, 2016 Author Posted March 13, 2016 Hei, lenge siden jeg har vært her gitt, glemt å sjekke om jeg fikk svar Har kommet delvis frem til at det muligens er plata i girkassa, speedsensor. skal åpnes og sjekkes uansett, så blir å bytte denne. Så får vi se hvor feilen kan sitte Quote
KennethJ Posted March 14, 2016 Posted March 14, 2016 Har du tatt diagnose? Det kan være flere ting som forårsaker dette, elimineringsmetoden er sjelden noe å anbefale på disse bilene da det kan bli svært dyrt.. Styrevinkelsensor er også noe du kan ha feil på. Quote
Recommended Posts