FrodeS Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Det er ennå lenge igjen til landstreffet, men her er invitasjonen. Vi takker Bjørn Håvard Andersen i Vega Design for hjelp med utforming.
TEH Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Denne burde vel ligge på forsiden vår, evt som popup?
Sven Håkon Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Fin plakat og god plan - regner med at denne blir hengt opp på litt strategiske steder? Hva med å lage en på engelsk og tysk for distribusjon på internasjonale fora?
FrodeS Posted December 13, 2006 Author Posted December 13, 2006 Fin plakat og god plan - regner med at denne blir hengt opp på litt strategiske steder? Hva med å lage en på engelsk og tysk for distribusjon på internasjonale fora? Slapp av. Den er akkurat "ferdig". Det er noen smårettinger jeg har "bestilt". Når den norske versjonen er 100% skal det også lages på egelsk og tysk, samt legges ut på forsiden.
Alexander Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Når den norske versjonen er 100% skal det også lages på egelsk og tysk, samt legges ut på forsiden. Jepp. Tro det eller ei, det har vært planen hele tiden.
Stig B Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Kan dere sende noen eksemplarer hit til Auto-Huset AS , Hornebergveien 10 7038 Trondheim medl.nr 1553
Alexander Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Vi har ikke trykket noen plakater, og vi har ikke tatt noen stilling til om vi kommer til å gjøre det heller. Som FrodeS skrev er ikke plakaten ferdig enda. Kanskje FrodeS kan skrive ut noen og sende til deg.
Alexander Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Hvorfor ikke legge den ut som ei .pdf fil el.l, så kan den som ønsker skrive ut selv og henge opp... Det kommer
Thor-Egil Andersen Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 He he... legg ikke ut noe som ikke er 100% ferdig.... ...
Thomas Madsen Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Kan vi ikke høre med all BOS om vi kan henge opp hos dem ???
Alexander Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Kan vi ikke høre med all BOS om vi kan henge opp hos dem ??? Vi må nesten oppfordre alle som bor i nærheten av et Mercedes-sted om å spørre om de kan få lov til å henge opp en plakat.
Thomas Madsen Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Tror vel det skal gå ganske greit hos BOS jessheim, men det kommer jo også ann på hvordan plakaten ser ut til slutt, samt størrelse
FrodeS Posted December 14, 2006 Author Posted December 14, 2006 Vi har ikke trykket noen plakater, og vi har ikke tatt noen stilling til om vi kommer til å gjøre det heller. Som FrodeS skrev er ikke plakaten ferdig enda. Kanskje FrodeS kan skrive ut noen og sende til deg. Det ordner vi glatt når den er ferdig. Har endret litt nå, tror den skal være grei. Det kan kanskje være en idé å henge opp hos flere samarbeidspartnere også?
Guest Steinar Lindberg Posted December 15, 2006 Posted December 15, 2006 Sørg ihvertfall for at det står "Årets Landstreff" da, og ikke "Årests".... Lenge siden jeg har vært med på noe nå, så det blir spennende og se om jeg får det til i juni igjen....
Guest 1042 Posted December 15, 2006 Posted December 15, 2006 Ja det hadde vært artig Steinar. Håper seriøst du snubler oppom på Gol til våren. Om du ikke har bil er det maaaange som du kan sitte på med.
FrodeS Posted December 15, 2006 Author Posted December 15, 2006 Sørg ihvertfall for at det står "Årets Landstreff" da, og ikke "Årests".... Lenge siden jeg har vært med på noe nå, så det blir spennende og se om jeg får det til i juni igjen.... Den skriveleifen har nok dessverre passert tvers gjennom korrekturen her. Skal få fikset den. Takk. Håper du tar turen oppover! Long time no see.
Thor-Egil Andersen Posted December 16, 2006 Posted December 16, 2006 Du mååå komme Steinar, ellers sender jeg noen for å hente tvn din.. Sorry og topic....
LadyBenz_ Posted December 16, 2006 Posted December 16, 2006 Sørg ihvertfall for at det står "Årets Landstreff" da, og ikke "Årests".... Lenge siden jeg har vært med på noe nå, så det blir spennende og se om jeg får det til i juni igjen.... Selvfølgelig så må du komme.. Altfor lenge sia sist
Guest 1049 Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Sitter her og smiler fårete for meg selv, lykkelig over endelig å ha fått meg en (riktignok lurvete) W126 etter å ha ønsket meg en siden bilene var nye. Selv om jeg til enhver tid hadde minst én MB helt fra 1993 til i fjor føles dette langt mer spesielt, 124ene og 210en min var bruksbiler, men denne skal bli helt og holdent hobbybil. Den er sikkert ikke ferdig restaurert allerede til sommeren, men nå tror jeg - forutsatt at prisen blir til å leve med - at jeg skal booke meg for mitt første MBE-landstreff, selv om jeg må kjøre Audi dit og parkere skamfullt rundt ett eller annet hjørne. Gleder meg allerede! MVH Tore
Thomas Madsen Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Er det noe "rabatt" på Per's eller er det alle for seg system som gjelder ?? Og må vi "melde" oss på, eller er det bare å komme as we are...
Alexander Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Du får rabatt, og du må selvsagt melde deg på, slik det står på plakaten i første post i denne tråden. Mer informasjon kommer etter jul, men foreløpig kan dere bruke bestillingskode 0106MER hvis dere vil booke rom eller hytter på Pers. Priser og sånn legger jeg ut etter jul. Nå gidder jeg ikke drive med det, det er jo jul!
Thomas Madsen Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Hehehe joa, bare tenkte jeg skulle sikre meg ett rom jeg... kjærring og unger blir hjemme...... Mange som skal oppover på Torsdagen eller ????
FrodeS Posted December 21, 2006 Author Posted December 21, 2006 Hehehe joa, bare tenkte jeg skulle sikre meg ett rom jeg... kjærring og unger blir hjemme...... Mange som skal oppover på Torsdagen eller ???? Regn med at det er en del...
Thomas Madsen Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Regner ihvertfall med att jeg pakker sekken og drar mot Gol på Torsdag Kjærring og ungefri må man jo få med seg flest mulig dager av...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now