Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det er ennå lenge igjen til landstreffet, men her er invitasjonen.

plakat_nor.jpg

Vi takker Bjørn Håvard Andersen i Vega Design for hjelp med utforming.

Posted

Fin plakat og god plan - regner med at denne blir hengt opp på litt strategiske steder?

Hva med å lage en på engelsk og tysk for distribusjon på internasjonale fora?

Slapp av. Den er akkurat "ferdig". Det er noen smårettinger jeg har "bestilt". Når den norske versjonen er 100% skal det også lages på egelsk og tysk, samt legges ut på forsiden.

Posted

Når den norske versjonen er 100% skal det også lages på egelsk og tysk, samt legges ut på forsiden.

Jepp. Tro det eller ei, det har vært planen hele tiden. :D

Posted

Vi har ikke trykket noen plakater, og vi har ikke tatt noen stilling til om vi kommer til å gjøre det heller. Som FrodeS skrev er ikke plakaten ferdig enda. Kanskje FrodeS kan skrive ut noen og sende til deg.

Posted

Kan vi ikke høre med all BOS om vi kan henge opp hos dem ???

Vi må nesten oppfordre alle som bor i nærheten av et Mercedes-sted om å spørre om de kan få lov til å henge opp en plakat.

Posted

Vi har ikke trykket noen plakater, og vi har ikke tatt noen stilling til om vi kommer til å gjøre det heller. Som FrodeS skrev er ikke plakaten ferdig enda. Kanskje FrodeS kan skrive ut noen og sende til deg.

Det ordner vi glatt når den er ferdig. Har endret litt nå, tror den skal være grei. Det kan kanskje være en idé å henge opp hos flere samarbeidspartnere også?

Guest Steinar Lindberg
Posted

Sørg ihvertfall for at det står "Årets Landstreff" da, og ikke "Årests"....  :wink:

Lenge siden jeg har vært med på noe nå, så det blir spennende og se om jeg får det til i juni igjen....  :)

Posted

Ja det hadde vært artig Steinar. Håper seriøst du snubler oppom på Gol til våren. :) Om du ikke har bil er det maaaange som du kan sitte på med.  :lol:

Posted

Sørg ihvertfall for at det står "Årets Landstreff" da, og ikke "Årests"....  :wink:

Lenge siden jeg har vært med på noe nå, så det blir spennende og se om jeg får det til i juni igjen....  :)

Den skriveleifen har nok dessverre passert tvers gjennom korrekturen her. Skal få fikset den. Takk.

Håper du tar turen oppover! Long time no see.

Posted

Sørg ihvertfall for at det står "Årets Landstreff" da, og ikke "Årests"....  :wink:

Lenge siden jeg har vært med på noe nå, så det blir spennende og se om jeg får det til i juni igjen....  :)

Selvfølgelig så må du komme..  :D

Altfor lenge sia sist  :shock:

Posted

Sitter her og smiler fårete for meg selv, lykkelig over endelig å ha fått meg en (riktignok lurvete) W126 etter å ha ønsket meg en siden bilene var nye. Selv om jeg til enhver tid hadde minst én MB helt fra 1993 til i fjor føles dette langt mer spesielt, 124ene og 210en min var bruksbiler, men denne skal bli helt og holdent hobbybil. Den er sikkert ikke ferdig restaurert allerede til sommeren, men nå tror jeg - forutsatt at prisen blir til å leve med - at jeg skal booke meg for mitt første MBE-landstreff, selv om jeg må kjøre Audi dit og parkere skamfullt rundt ett eller annet hjørne.

Gleder meg allerede!

MVH Tore

Posted

Du får rabatt, og du må selvsagt melde deg på, slik det står på plakaten i første post i denne tråden. Mer informasjon kommer etter jul, men foreløpig kan dere bruke bestillingskode 0106MER hvis dere vil booke rom eller hytter på Pers.

Priser og sånn legger jeg ut etter jul. Nå gidder jeg ikke drive med det, det er jo jul! :)

Posted

Hehehe joa, bare tenkte jeg skulle sikre meg ett rom jeg... kjærring og unger blir hjemme......

Mange som skal oppover på Torsdagen eller ????

Regn med at det er en del...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...