Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvor sitter bryteren som tenner/slukker lyset når bakluka åpnes, altså når man har knotten framme i posisjon som gjør at lyset tennes når luka åpnes ?

Luka mi åpner og lukker greit, men lyset slukker ikke, og ja - sidedørene er igjen.

Posted

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt Thomas, men gjetter på at du er ute etter "dørbryteren", og ikke bryteren i midtkonsollen.

Lyset styres av den ene av de 2 mikrobryterne inne i baklukelåsen... Du må demontere hele kladden for å komme til.

Posted

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt Thomas, men gjetter på at du er ute etter "dørbryteren", og ikke bryteren i midtkonsollen.

Lyset styres av den ene av de 2 mikrobryterne inne i baklukelåsen... Du må demontere hele kladden for å komme til.

Dørbryteren i luka ja. Takk skal du ha

Posted

Jeg har samme problemet med min, det oppstod etter at jeg skiftet hele Lås/luke motor bak. Hadde vært fint om noen kunne forklare hva problemet kan være.

Posted

En vanlig feil er ledningsbrudd i kabelbunten som går fra bakluka. Jeg hadde samme problem på min. Luka dro seg på plass, men lyset slukket ikke. Tok like greit og skifta hele kabelpakka. Er vel en 10-12 ledninger inni der. Enkel jobb da alt er koblet i en koblingsskinne bak i taket. kabelen kostet rundt en tusenlapp. Ellers kan du sikkert lete deg frem og skjøte den aktuelle ledningen.

Posted

Hvilken av de to micro bryterene er det som styrer lyset?

Er det den første eller andre som blir aktivvisert hvis en tar utgangspunkt i fra åpen til lukket lås.

Hvis dere skjønner hva jeg mener.

Posted

På venstre siden av baklukelåsen sitter det noen ledningsplugger. Like innenfor der sitter det en mikrobryter...

Jeg sendte dessverre med den gamle låsen da jeg solgte bilen bil, så jeg kan desverre ikke ta bilde av dette... Hadde vært greitt med bilde av mikrobryteren...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...