merc123 Posted December 31, 2015 Posted December 31, 2015 Heisann! Jeg lurte på om noen hadde noe tips til hvor man kan trekke vacuumslangen til turbotrykks-måleren? 230 w124 Quote
Tor Anton Posted December 31, 2015 Posted December 31, 2015 Det er jo enkelt. Bare å lage et hull i gummigjennomføring(ene) som allerede er der. Du har jo i dag ledninger og slanger til instrumenter, varmeapparat m.m. Har du ECO måler så kan du jo bruke den slangen også. Du har egentlig ikke bruk for måler etter at du har justert motoren, men mange synes det er tøft med slikt. Jeg har kompressor i min 190 å jeg slet litt med en by-pass ventil på jeg har måler for å følge med litt å jeg skulle i ettertid bytte den ut med a/f måler så jeg bygget om ECO måleren, men jeg har enda ikke byttet ut trykkmåleren med a/f så jeg har to (ganske Harry). Du kan se instrumentene mine i tråden om min 190k. Kult med alt som ser org ut Quote
merc123 Posted December 31, 2015 Author Posted December 31, 2015 Yes, så det nå Takk for svar! Trenger måler fordi jeg ikke vet hva turboen ladder, da jeg kjøpte den brukt Quote
Tor Anton Posted January 1, 2016 Posted January 1, 2016 For å justere har jeg tidligere monotert en med slange fra motorrom og inn via døra eller vindu. Du må jo justere wg å begynne litt forsiktig. Hvis du ikke setter trykk på wg å ser når den åpner da. Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 5, 2016 Posted January 5, 2016 De lader 0,65 originalt. Mvh Geir Quote
merc123 Posted January 7, 2016 Author Posted January 7, 2016 Dette er en ettermontert turbo jeg har kjøpt brukt.. Forrige eier har nok garantert justert på wastegate Quote
Recommended Posts