Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det er jo enkelt. Bare å lage et hull i gummigjennomføring(ene) som allerede er der. Du har jo i dag ledninger og slanger til instrumenter, varmeapparat m.m.

Har du ECO måler så kan du jo bruke den slangen også.

Du har egentlig ikke bruk for måler etter at du har justert motoren, men mange synes det er tøft med slikt. Jeg har kompressor i min 190 å jeg slet litt med en by-pass ventil på jeg har måler for å følge med litt å jeg skulle i ettertid bytte den ut med a/f måler så jeg bygget om ECO måleren, men jeg har enda ikke byttet ut trykkmåleren med a/f så jeg har to (ganske Harry). Du kan se instrumentene mine i tråden om min 190k. Kult med alt som ser org ut :-)

Posted

For å justere har jeg tidligere monotert en med slange fra motorrom og inn via døra eller vindu. Du må jo justere wg å begynne litt forsiktig. Hvis du ikke setter trykk på wg å ser når den åpner da.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...