KungEazy Posted December 25, 2015 Posted December 25, 2015 Hva slags skjøter/koblinger trenger jeg for å koble en pioner stero i min c200 96 w202? og hvor får jeg kjøpt det? takk for svar Quote
Tor Anton Posted December 25, 2015 Posted December 25, 2015 Er det ISO kontakt i bilen og på spilleren så er det bare å koble isammen. Du må se på bilen og spilleren før du spør her. Om bilen som med ISO kontakt så kan en tidligere eier ha klippet bort denne. Det kan jo hende du ender opp med en rekke "sukkerbiter" så du skjøter de ledningene du trenger. Quote
E_S Posted December 26, 2015 Posted December 26, 2015 Om det er likt som W210 fra ca. samme tid er det plug'n play om ingen har tuklet med ledningene i bilen fra før, men du må så vidt jeg husker bytte om gul og rød (konstantstrøm og tenningsstrøm) i ledningsnettet til spilleren. På Pioneer pleier det å være kontakter på rød og gul kabel i ledningsnettet for å gjøre dette enkelt. Quote
KungEazy Posted December 30, 2015 Author Posted December 30, 2015 Har ikke snøring på dette. men her er et bilde av koblingene i bilen ihvertfall. Quote
Tor Anton Posted December 31, 2015 Posted December 31, 2015 Det er ISO. De passer i nyere spillere. Men du må antagelig flytte en ledning. Enkelt det Quote
KungEazy Posted January 1, 2016 Author Posted January 1, 2016 de passer ikke rett i pioner spilleren min ihvertfall Quote
Tor Anton Posted January 1, 2016 Posted January 1, 2016 Da har du en gammel spiller. Har ihvertfall 15år gammel spiller med ISO. Ellers får du kjøpt overganger av flere slag. Er jo ikke vanskelig i det hele tatt. Kan å skjøte ledninger, men er det ISO i bilen så er det kjekt å beholde. Da dab kommer så er det bare å plugge i hvis du lar ledningene i bilen være i fred. Quote
tommern57 Posted January 1, 2016 Posted January 1, 2016 Nå har ikke vi sett hva som er bakpå spilleren din. Quote
KungEazy Posted January 2, 2016 Author Posted January 2, 2016 har ikke noe bilde av spillerern men det er en pioneer DEH6400bt søk det på google så ser dere bilde av baksiden Quote
Eirik Tømmerås Posted January 2, 2016 Posted January 2, 2016 Det kan se ut som at du har en nyere 16-pin iso tilkobling. Dra til en forhandler å få en overgang, så slipper du å klippe i det orignale ledningsnettet Edit: Tror denne passer: http://www.ebay.com/itm/PIONEER-16PIN-ISO-CAR-STEREO-AUDIO-WIRE-CONNECTOR-NEW-/280610801325 Quote
E_S Posted January 3, 2016 Posted January 3, 2016 Trenger trolig også en overgang til antennekontakten, men det får man tak i både her og der veldig enkelt.. Uansett hva, *IKKE* klipp i ledningsnettet i bilen. Quote
KungEazy Posted January 10, 2016 Author Posted January 10, 2016 fant også nå ut av ledningsnettet til spilleren av en eller annen grunn ikke har fulgt med i eska? så dette blir satt litt vent Quote
Recommended Posts