FrodeS Posted December 23, 2015 Posted December 23, 2015 Kone og barn har pynta treet. Nå er det fars tur til å ta over Quote
FrodeS Posted December 23, 2015 Author Posted December 23, 2015 Se der, ja Vi hadde også sånn en del år. Måtte moderere meg litt her. Quote
CHARLIE Posted December 23, 2015 Posted December 23, 2015 Se der, ja Vi hadde også sånn en del år. Måtte moderere meg litt her. Hehehe!! Du er ikke alene om å måtte moderere deg litt på det Frode. Vi hadde ordentlig stjerne (Mercedes stjerne) i toppen av treet annet hvert år, og motsatt år vanlig kjip stjerne etter konas ønske. Etter at det kom barn på plass i heimen, ble det helt slutt på ordentlig stjerne i toppen :lol: Quote
FrodeS Posted January 2, 2016 Author Posted January 2, 2016 Se der, ja Vi hadde også sånn en del år. Måtte moderere meg litt her. Hehehe!! Du er ikke alene om å måtte moderere deg litt på det Frode. Vi hadde ordentlig stjerne (Mercedes stjerne) i toppen av treet annet hvert år, og motsatt år vanlig kjip stjerne etter konas ønske. Etter at det kom barn på plass i heimen, ble det helt slutt på ordentlig stjerne i toppen :lol: Det var vel i grunnen akkurat det vi gjorde her også. Annet hvert år, inntil vi ble "voksne" .. Quote
Recommended Posts