Mr. Nygård Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Tid: Mandag 30. maiKl: 19:00 Sted: Start BoS Rogaland på Forus Vi kjører en tur rundt i området, med innlagte diverse stopp. Dette er en sesongens første ispinne - tur, som i fjor var en stor suksess. Etter en endt tur, ender vi opp på Bilmuseet på Bråstein, med omvisning og servering av kaffi og kringle... MBKN er med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Hva er ispinnetur? Høres godt ut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Hva er ispinnetur? Høres godt ut... En kjører tur og stopper en plass for å kjøpe ispinne... Is kjøpes normalt i den varme årstiden, og er derfor sesongbetont når den skal nytes ute. ...egentlig en unnskyldning for å kjøre en lang rekke med blankpolerte Mercedeser til en plass hvor man selger is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 ...egentlig en unnskyldning for å kjøre en lang rekke med blankpolerte Mercedeser til en plass hvor man selger is.Ante meg! Egentlig en svært god idé. Er ikke nødt til å kjøpe is heller vel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Passer bra for å oppdatere dem som ikke fikk anledning til å bli med på Landstreffet Lokallagssiden er også oppdatert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Er ikke nødt til å kjøpe is heller vel? Er du redd for linjene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Skjønner du ikke har sett meg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Nei.. helt riktig..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Minner aller om at man får vaske av bremsestøv og insekter etter Gol - turen, da det er klart for en Is-pinne - tur mandag 30. mai. Som det står over: Start kl. 19:00 hos B.o.S. Rogaland på Forus.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Jeg kommer med mindre jeg enten har stupt av utmattelse (skal jobbe på skolen i hele natt og morgen) eller fremdeles sitter på skolen....... Haha, vasking av bil du liksom - hvor mange timer har DU i døgnet egentlig?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Regner med att du har lagt opp ruten til å gå i bompengevennlig land? M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Regner med att du har lagt opp ruten til å gå i bompengevennlig land? M. Ja, B.O.S. er jo rett på utsiden av bommen og vi skal sørover.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Hvordan gikk dette? Jeg stakk på skolen etter å ha postet i går kveld, og kom nettopp hjem - tror jeg har sovet 10 timer siden fredag morgen.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Hvordan gikk dette? Jeg stakk på skolen etter å ha postet i går kveld' date=' og kom nettopp hjem - tror jeg har sovet 10 timer siden fredag morgen..........[/quote'] Det gikk ganske greit. Vi kjørte i en kolonne på småveier i Sandnes kommune, og endte opp på bilmuseet på Bråstein. Gamlegutta hadde tatt fram veteranbilene sine, og det ble og en del prat. Var vel rundt 20 stk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Kjempekjekk tur og samling. Kom litt sent så jeg fikk hengt meg på kollonna på Høyland vha intens mobil tikken med Thomas. Deler av ruta var kansje litt offpist for de laveste asfaltracerene, men alle kom igjennom selv om "Frøken Fryd" klaget på at eksosanlegget hadde fått stryk. Ble skikkelig imponert over lokalene til bilmuseet. Nå ligger det parkett der dynoen til Bakke & Co stod for ikke så lenge siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 "Frøken Fryd" klaget på at eksosanlegget hadde fått stryk. ka e det nå du har gjort..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Mr Larsen: I denne sammenheng er det Charlotte som er Frk. Fryd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Bildårr !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Mange fine bilder der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Bildårr !!!!!!! http://www.eurofoto.no/show_album.php?aid=726710 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts