kalvik92 Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 Mornings Har en Mercedes C200 1995 model og har virkelig fått noe å henge fingrene i. Kjørte til jobb som vanlig når jeg plutselig merket at stort sett all effekt forsvant. Den svev kun på 2 av 4 silyndere Det første jeg prøvde å bytte var "Coilen" for den gnistet ikke på plugg ( 2 eller 3) Så jeg byttet denne og det ga absolutt ingen effekt. Er det noen som har noen formening om hva dette kan være? Eller har hatt samme problemet selv? På forhånd takk for svar Quote
Tor Anton Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 du hadde ikke gnist på den ene coilen med gammel eller ny coil??? Denne har coilene under toppdelselet?? På min så var det vakkel i kontakta inn på coilen, jeg loddet dette å da var den i orden. Det er 12v strøm inn på coilene å de aktiveres av - fra hjernen. Så sjekk om det er forskjell da du beveger litt på ledningen. mål om det er 12v+ da tenninga er på. Quote
Recommended Posts