FrodeS Posted December 20, 2015 Posted December 20, 2015 Jeg vurderer å freista en PKK med 300E-bilen, og er det håp der, burde den få noe seter som er litt bedre å sitte i etter hvert. Det spiller ikke så stor rolle hva, bare det er noenlunde helt og greit. Helst stoff egentlig, og fra 90-modell eller senere. Gjerne dørsider for el.vinduer også, men ikke veldig viktig. Gjerne i nærheten av Oslo/Hamar/Østfold... Quote
alelys Posted December 28, 2015 Posted December 28, 2015 har komplett svart stoff, men er litt langt unna da.. åndalsnes Quote
FrodeS Posted January 11, 2016 Author Posted January 11, 2016 har komplett svart stoff, men er litt langt unna da.. åndalsnes Rart med det .. Jeg har funnet diverse annet også som er "litt langt unna". Når får vi se da, om bilen er noe å samle på. Kontroll denne uka. Quote
Myrsveen Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Det er ikke den bilen du har kjørecomputer i, Frode? Quote
FrodeS Posted January 12, 2016 Author Posted January 12, 2016 Det er ikke den bilen du har kjørecomputer i, Frode? Jo. Quote
Myrsveen Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Om du finner ut at bilen skal hugges, så er jeg interessert i ledningsnettet til kjørecomputeren Om du ikke skal ha det selv! Quote
Tor Anton Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 var en på maura som annonserte noen på finn, det er vel nære nok??? Quote
FrodeS Posted January 13, 2016 Author Posted January 13, 2016 var en på maura som annonserte noen på finn, det er vel nære nok??? Ja, nære det. Du husker ikke noe navn eller noe? Quote
Recommended Posts