Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er litt i tvil om jeg skal gå for en lang eller mellomlang Vito. Aller helst vil jeg ha en lang vito men er litt i tvil når det gjelder kjøreegenkaper. Husker jeg kjørte lang Caddy en gang etter å ha kjørt en normal en og det kjentes ikke så flott iforhold. Noen som har kjent på forskjellen? Regner med det ikke er noe fasitsvar her. Det er snakk om vito med karosseri som er på eksempelvis 2008modeller

Posted

Jeg har mellomlang, synes den er finest- den korte blir litt stutt... Den lange hakket forlang...

Så er det bruken- min greier akkurat bygningsplater på 2,4m... Men da må det være plass i det 'rommet' som blir under seta... Trenger du å bruke den mye for ting og tang med 2,4m lengde bør du vurdere den lengste..

Posted

Takk for svar

Det ble en lang en idag. Jeg driver med hundekjøring og har 6 hunder så jeg gikk for litt ekstra plass selv om den mellomlange er tilstrekkelig. Da blir det også litt mindre komplisert innredning for å få sleden baki og vogn for barmarkstrening. Var ikke noe gæli å kjøre med etter 16mil, har kjørt mellomlang også. Ikke like festlig å parkere der det er litt trangt men. trakk opp for min del at det var 2seter plater på vegger, belysning og elektrisk takvifte baki. Var også lufteventil i gulvet bak fra varmeapparat, men det er kanskje standard...virket bare når en vridde over for luft til gulvet framme virket det som.