TEH Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Er det fritt vilt av hva man kan produsere av AMG felger. Ser ofte annonser på AMG II felger til latterlige lave priser, med AMG logo og det hele. Trodde AMG var et registrert varemerke og at det fantes lover mot slikt. Er det noe jeg har misforstått eller har AMG priset ned felgene sine drastisk i det siste? Her er et eksempel: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8951095
TEH Posted December 8, 2006 Author Posted December 8, 2006 Det står noe der ihvertfall?? Har sett AMG logo på fake felger til salgs før også!
CHARLIE Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Det står noe der ihvertfall?? Har sett AMG logo på fake felger til salgs før også! Akkurat! Det står noe der, men IKKE AMG! Jeg vet om noen AMG 2 felger som vi kunne få i fra en grossist i Holland, og på de sto det AME i samme skrifttype som AMG bruker. Så jo helt koko ut!! Da er det bedre det ikke står noe.
TEH Posted December 9, 2006 Author Posted December 9, 2006 Det står noe der ihvertfall?? Har sett AMG logo på fake felger til salgs før også! Akkurat! Det står noe der, men IKKE AMG! Jeg vet om noen AMG 2 felger som vi kunne få i fra en grossist i Holland, og på de sto det AME i samme skrifttype som AMG bruker. Så jo helt koko ut!! Da er det bedre det ikke står noe. Det skal jeg være enig i! Skjønner litt mer da
Thor-Egil Andersen Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Sier vel litt når man selger AMG felger med Nankangellernoe dekk...
TEH Posted December 10, 2006 Author Posted December 10, 2006 Jeg kjørte Nankang i siste runde på 180'en min og var superfornøyd i forhold til prisen. Eneste aberet var at jeg syntes jeg måtte bruke vel mye lodd for å få avbalansert hjula. Men resultatet ble bra, så alt i alt var jeg som sagt godt fornøyd.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now