Tor Anton Posted December 15, 2015 Posted December 15, 2015 Jeg har en c180 stående,men da det prosjektet ikke kommer til å bli noe av så selges den unna. Det jeg ble fortalt da jeg hentet den var at den ble pusset opp å skulle taes i bruk,men den ble bare kjørt noen turer på prøveskilt da eieren fikk annen mere interessant bil å kjøre med (en fin 124). Den ble lakkert opp igjen i ca.2008 å da tror jeg den fikk ny front for denne er veldig fin. Det sitter avantgardegrill på den og støtfangere av nyere dato, disse er ikke lakkert i bilens farge. Starter lett å drar godt. Forrige eier var hos Berg's Automatservice å fikk service på girkassen(automat). Det er noe rust i jekkfestene å mener å huske det er noe innv på en eller flere dører. Jeg har en del deler liggende som kan følge med, bl.a. et interiør fra en 96mod. med ca 160 000km på telleren. Tror jeg har 2 ekstra felger til den. Selges for 7000,- kan være int i ting eller tang i innbytte Før montering av nytt blinklys Interiøret som er løst: Quote
Recommended Posts